Yeelight avtomatsko odpiranje zaves - enojni motor z vodilom C - belo
112,67 €
75,14 €
61,59 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
YEELIGHT Samodejno odpiranje tečajev
Motoriziran sistem za umikanje tečajev za ščitnike v obliki črke C. Elegantna bela tkaninasta oblika, odporna na UV-žarke.
Nadzor in združljivost
YEELIGHT lahko upravljate z mobilnim telefonom, glasom in daljinskim upravljalnikom. Združljiv je z Amazon Alexa, Google Assistant, Siri Shortcuts in Samsung SmartThings. Možnost nastavitve samodejnega delovanja ob določeni uri.
Funkcionalnost in vzdržljivost
Funkcionalnost tečajev tudi ob izpraznjeni bateriji. Življenjska doba baterije v stanju pripravljenosti 18 mesecev. Namestitev v samo 5 sekundah.
Pakiranje
Paket vključuje gonilnik s koncentratorjem za povezavo. Največja obremenitev 20 kg.
Načrtovanje in nadzor
Načrtujte prijetno prebujanje ob sončnem vzhodu. Zavese lahko upravljate s pametnim telefonom, daljinskim upravljalnikom in glasom.
Sodelovanje z aplikacijo
Sistem za umikanje zaves YEELIGHT deluje z mobilno aplikacijo. Nadzorujte zavese kadarkoli in kjerkoli. Načrtujte čas za njihovo umikanje ali raztegovanje.
Polnjenje in oblikovanje
Motoriziran sistem za umikanje tečajev YEELIGHT poganja 6600 mAh baterija, ki jo je mogoče polniti prek vmesnika USB-C. Material, odporen na UV žarke, zagotavlja obstojnost bele barve.
Tehnični parametri
- Povezljivost: WiFi 2,4 GHz, Bluetooth
- Združljivost: Google Assistant, Amazon Alexa, bližnjice Apple Siri, Samsung SmartThings, Xiaomi Mi Home
- Napajanje: deluje na baterije
- Vhodna napetost: 5 V
- Moč: 6 W
- Namen: tečaji
Vsebina paketa
- Storitve
- Krmilnik z vgrajenim vozliščem
- Kabel USB-C
- Majhen material za namestitev
- Vijačnik
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.