Homematic IP Aktuator za daljinsko upravljanje - vgradna montaža, 2 kanala
52,11 €
49,09 €
40,24 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Homematic IP Aktuator za daljinsko upravljanje - vgradna montaža, 2 kanala
Številka izdelka: 4047976520008
Opis
Homematic IP je revolucionarna rešitev za pametni dom.
Ta izdelek je brezžični daljinski upravljalnik za vgradnjo v steno.
Uporabite
Deluje lahko kot stikalo za vklop/izklop, aktivator/deaktivator ali stenski dvojni gumb.
Uporablja se lahko na katerem koli mestu z omrežnim priključkom 230 V.
Funkcije
Ima dva kanala, ki lahko razlikujeta med dolgimi in kratkimi pritiski na gumb.
Prek mobilne aplikacije Homematic IP jo lahko prilagodite svojim individualnim potrebam.
Delovanje sistema
Povezava s centralno enoto (HmIP-HAP) omogoča priročno nastavitev in nadzor sistema.
Mobilna aplikacija Homematic IP omogoča takojšen odziv na sporočila in opozorila.
Edinstvena rešitev
Pri ustvarjanju profilov in scenarijev lahko upoštevate vse svoje potrebe.
Sistem podpira glasovno upravljanje in komunikacijo z Googlovim asistentom in Amazonovo Alexo.
Namestitev
Vgrajen je v standardno podometno škatlo z 230-voltnim omrežnim priključkom.
Z ustreznim adapterjem lahko napravo uporabljate tudi z okvirji in pokrovi drugih blagovnih znamk.
Vsebina paketa
- 1x aktuator za daljinsko upravljanje - vgradna montaža, 2 kanala
- Material za montažo
- Češka navodila
Parametri
Linija: Homematic IP
Napajanje: 230V/50Hz
Poraba toka: največ 10 mA.
Poraba energije v stanju pripravljenosti: 0,2 W
Stopnja zaščite: IP20
Delovna temperatura: od 5 do 35 °C
Dimenzije (Š x V x G): 71 x 71 x 37 mm
Teža: 47 g
Delovna frekvenca: 868,0-868,6 MHz, 869,4-869,65 MHz
Brezžični domet (odprto območje): 240 m
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.