HP AC adapter 90W Smart (4, 5 mm 7, 4 mm redukcija)
33,28 €
30,40 €
24,92 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
S HP-jevim 90W pametnim napajalnikom za izmenični tok lahko zagotovite optimalno napajanje prenosnega računalnika HP in ga zaščitite pred nihanji v napajanju. Zdaj z novim pravokotnim (90°) priključkom, ki zmanjšuje obremenitev kabla, in izbirnim strojnim ključem za preklop s 4,5 mm na 7,4 mm priključek. V obliki rezervnega ali rezervnega adapterja - pripravite si ustrezen priključek.
Uporabljajte napravo z optimalno zmogljivostjo s tehnologijo Smart Power Technology in zmanjšajte tveganje električnih udarov, hkrati pa porabite le najmanjšo potrebno količino energije.Univerzalna povezljivost s posebej zasnovanim strojnim ključem, ki omogoča enostaven prehod z novih standardnih 4,5-milimetrskih na 7,4-milimetrske priključke na starejših HP-jevih prenosnikih.Lažji in bolj praktičen dostop - novi pravokotni (90°) 4,5-milimetrski priključek omogoča povezave na mestih z omejenim prostorom in zmanjšuje upogibanje kabla, kar omogoča lažje vodenje in daljšo življenjsko dobo kabla.
Zasnovan za:
HP ChromeBook 14, HP Spectre 13 Pro, HP Spectre x2 Pro, HP EliteBook Folio 1040, HP 215, 240 G2, 242 G1, 245 G2, 250 G2, 255 G2
Prenosni računalniki HP ProBook, HP EliteBook 8XX, 2XXXp in 8XXXp, Folio 9470m, Revolve 810, HP ZBook 14 ter mobilne delovne postaje EliteBook 84XXw in 8540w,
HP 31XXm, HP 240, 246, 248, 340, 250, 255, 430, 431, 435, 436, 450, 455, 630, 631, 635, 636, 650 in 655, HP mt20, mt40, mt41, HP ProBook 6360t
Tehnični podatki
Združljivost s strojno opremo HP-jevi prenosni računalniki s 4,5 ali 7,4 mm priključki Kaj je priloženo v škatli 90W (AC) napajalnik, napajalni kabel, garancijska knjižica Garancija Enoletna omejena svetovna garancija za dele in storitve
Lahko bi vas zanimalo
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.