HP All-in-One Deskjet 3762 zelena (A4, 7, 5/5, 5 strani na minuto, USB, Wi-Fi, tiskanje, skeniranje, kopiranje)
Ta izdelek ni več na voljo, zato ga ni mogoče naročiti.
Oglejte si alternativni izdelek. Zagotovo boste nekaj izbrali.
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
HP All-in-One Deskjet 3762 zelen
Številka izdelka: 195697692543
HP Deskjet 3762 je večnamenski tiskalnik z možnostmi tiskanja, kopiranja in skeniranja.
Dinamična varnost
Tiskalnik je zasnovan tako, da deluje samo s HP-jevimi kartušami.
Tehnični podatki
Funkcije
- Natisnjeno iz
- Kliknite za kopiranje
- Skeniranje
- Brezžični
Hitrost tiskanja
- Črno-belo tiskanje (ISO): do 8 strani na minuto
- Barvno tiskanje (ISO): do 5,5 strani na minuto
Obratovalna obremenitev
Do 1.000 strani na mesec.
Tehnologija tiskanja
HP-jevo termično brizgalno tiskanje.
Kakovost tiskanja
- Črno-belo tiskanje: ločljivost do 1.200 x 1.200 dpi
- Barvno tiskanje: ločljivost do 4.800 x 1.200 dpi
Možnost mobilnega tiskanja
- HP ePrint
- Apple AirPrint™
- Brezžično neposredno tiskanje
Povezljivost in združljivost
- Standardna povezava: 1 USB 2.0 visoke hitrosti
- Vgrajena povezava Wi-Fi 802.11b/g/n
- Združljiv z računalniki Mac
Zmogljivost opreme za ravnanje s papirjem
- Vhodna zmogljivost: do 60 listov
- Izhodna zmogljivost: do 25 listov
Skeniranje
Tip optičnega bralnika: podajalnik dokumentov za eno stran.
Optična ločljivost skeniranja: do 600 dpi.
Kliknite za kopiranje
- Hitrost črno-belega kopiranja (ISO): do 5,5 kopije/min
- Hitrost barvnega kopiranja (ISO): do 3 kopije/min
Dimenzije in teža
- Najmanjše mere: 403 x 177 x 141 mm
- Največje mere: 403 x 451 x 264 mm
- Teža: 2,33 kg
Kaj je vključeno v škatlo
Tiskalnik HP DeskJet 3762 All-in-One; kartuša s črnim črnilom HP 304 Setup (~120 strani); kartuša s tribarvnim črnilom HP 304 Setup (~100 strani); plakat z nastavitvami; napajalni kabel.
Garancija
Ta izdelek vključuje enoletno tehnično podporo in enoletno omejeno garancijo za strojno opremo.
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.