HP All-in-One Ink Smart Tank 720 (A4, 15/9 strani na minuto, USB, Wi-Fi, tiskanje, skeniranje, kopiranje, obojestranski tisk)
354,43 €
329,62 €
270,18 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
HP All-in-One črnilo Smart Tank 720
EAN: 195908302995
Delovanje in zmogljivost
Funkcije: tiskanje, optično branje, kopiranje, Wi-Fi.
Hitrost tiskanja: črno-belo do 15 strani na minuto, barvno do 9 strani na minuto.
Delovna obremenitev: do 5.000 strani na mesec.
Priporočeno število strani na mesec: 400 do 800.
Število uporabnikov: 1-3.
Tehnologija tiskanja in kakovost tiskanja
Tehnologija tiskanja: HP Thermal Inkjet.
Kakovost tiskanja: črno-belo tiskanje do 1.200 x 1.200 dpi, barvno tiskanje do 4.800 x 1.200 dpi.
Brezžična povezljivost in združljivost
Mobilno tiskanje: AirPrint, Mopria, Android, HP Smart, Wi-Fi Direct.
Združljivi operacijski sistemi:Windows 10, 7; macOS v10.14 Mojave, v10.15 Catalina, v11 Big Sur.
Ravnanje s papirjem
Vhodna zmogljivost: do 250 listov.
Izhodna zmogljivost: do 100 listov.
Obojestransko tiskanje: samodejno.
Skener in kopiranje
Vrsta optičnega bralnika: samo ploski optični bralnik.
Hitrost kopiranja: črno-bela kopija do 13 kopij/min, barvna kopija do 6 kopij/min.
Napajanje in poraba energije
Napajanje: Vhodna napetost: 100 do 240 V.
Poraba energije: 0,10 W (način izklopa), 2,00 W (način mirovanja).
Dimenzije in teža
Dimenzije: 42,75 x 36,40 x 19,86 cm.
Teža: 6,38 kg.
Kaj je vključeno v škatlo
- HP Smart Tank 720 All-in-One.
- 3x 135ml originalna steklenička črnega črnila HP GT53XL.
- Originalne stekleničke z barvnim črnilom HP GT52.
- Napajalni kabel.
- Črna in tribarvna HP-jeva tiskalna glava.
- Vodnik za nastavitev.
- Referenčni priročnik in druga dokumentacija.
Garancija
Garancija: do 3 leta podaljšane garancije po registraciji.
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.