HP All-in-One Ink Smart Tank 670 (A4, 12/7 strani na minuto, USB, Wi-Fi, tiskanje, skeniranje, kopiranje, obojestranski tisk)
333,37 €
236,99 €
194,25 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
HP All-in-One črnilo Smart Tank 670
Opis izdelka
HP All-in-One Ink Smart Tank 670 je večnamenska naprava, ki omogoča tiskanje, optično branje in kopiranje. Ponuja brezžično povezljivost in podpira mobilno tiskanje.
Tehnične specifikacije
Funkcije tiskanja
Hitrost črno-belega tiskanja je do 12 strani na minuto, hitrost barvnega tiskanja pa do 7 strani na minuto. Tehnologija tiskanja je HP Thermal Inkjet.
Kakovost tiskanja
Črno-beli tisk ima ločljivost do 1.200 x 1.200 dpi, barvni tisk pa do 4.800 x 1.200 dpi.
Mobilno tiskanje
Podpora za Apple AirPrint, Mopria Certification, vtičnik HP Print Services in Wi-Fi Direct.
Povezovanje
Standardna povezljivost vključuje hitra vrata USB 2.0, Wi-Fi in Bluetooth LE.
Ravnanje s papirjem
vhodni pladenj za 150 listov in izhodni pladenj za 100 listov. Podpira obojestransko tiskanje.
Skener in kopiranje
Tip optičnega bralnika je ploski z optično ločljivostjo skeniranja do 1 200 dpi. Hitrost črno-belega kopiranja je do 11 kopij/min, hitrost barvnega kopiranja pa do 5 kopij/min.
Napajanje in poraba energije
Vhodna napetost: 100 do 240 V AC. (Poraba energije: 0,10 W (način izklopa), 2,00 W (način mirovanja).
Kaj je vključeno v škatlo
- HP Smart Tank 670 All-in-One
- 3x originalna steklenička črnega črnila HP GT53XL, 135 ml
- Originalna steklenička s črnilom HP GT52 cyan
- Originalna steklenička s črnilom HP GT52 vijolične barve
- Originalna steklenička z rumenim črnilom HP GT52
- Napajalni kabel
- HP-jeva črna tiskalna glava
- HP-jeva tribarvna tiskalna glava
- Čarovnik za nastavitev
- Referenčni priročnik
Garancija
Do 3-letna podaljšana garancija ob registraciji na spletni strani http://www.hp.com/go/SmartTank3yearswarranty. Za dele, ki jih lahko zamenja uporabnik, veljajo ločena garancijska obdobja.
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.