i-tec adapter USB-C z dvojnim priključkom Display Port
42,50 €
41,70 €
34,18 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
iTecov adapter USB-C z dvojnim prikazovalnikom
Univerzalni adapter za razširitev delovnega prostora
Ta adapter omogoča razširitev namizja z dvema zunanjima monitorjema Display Port.
Prenos 2 X 4K Ultra HD ločljivosti do 3840 x 2160 slikovnih pik, vključno z zvočnim signalom.
Združljivost
Primeren za uporabo s Chromebook Pixel 2015, Acer Switch Alpha 12, Dell XPS 13, HP EliteBook Folio G1 in drugimi napravami s priključkom USB-C.
Na prenosne računalnike Apple lahko priključite samo en monitor.
Prednosti
Adapter je primeren za oblikovalce, grafične umetnike in druge uporabnike, ki delajo z več zasloni hkrati.
Na primer, z aplikacijami lahko delate na dveh monitorjih z načinoma "Razširitev" in "Zrcaljenje".
Enostavna uporaba
Njegova uporaba je zelo preprosta: adapter priključite v vrata USB-C ali Thunderbolt 3 v računalniku, ga s kablom Display Port povežite z zaslonsko napravo in lahko začnete uporabljati.
Specifikacije
- 1x priključek USB-C 3.1, hitrost prenosa do 10 Gb/s
- Grafični vmesnik: 2x Display Port (specifikacija 1.2), max. 3840x2160 / 30Hz
- Podprte barve 16 / 32 bitov
- Napajanje prek vodila USB, zunanji napajalnik ni potreben
- Dimenzije izdelka: 70 x 60 x 15 mm
- Teža izdelka: 60 g
Sistemske zahteve
- Zahteve za strojno opremo: prenosni računalnik, tablični računalnik, računalnik Windows, Mac ali Google PC s prostim priključkom USB-C s podporo za "DisplayPort Alternate Mode" ali priključkom Thunderbolt 3.
- Operacijski sistem: Windows 10, Mac OS X, Google (Chrome OS) z najnovejšimi posodobitvami
Vsebina paketa
- i-tec USB-C 3.1 Dual 4K Display Port video adapter s kablom (30 cm)
- Hitri začetek
Lahko bi vas zanimalo
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.