i-tec USB 3.0 / USB-C 5K Univerzalna priklopna postaja
163,05 €
133,65 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
iTec USB 3.0 / USB-C 5K Univerzalna priklopna postaja
EAN: 8595611702051
Opis izdelka
Univerzalna priklopna postaja iTec z ločljivostjo do 5K/60Hz. Povezava prek vmesnika USB 3.0. Polnjenje prenosnikov in tabličnih računalnikov ni podprto.
Prilagoditev delovnega mesta
Svojo najljubšo dodatno opremo lahko povežete s prenosnim računalnikom ali tabličnim računalnikom prek vmesnika USB-A 3.0 ali USB-C. Več reda na mizi z eno samo kabelsko povezavo.
Neverjetna izkušnja velikega zaslona
Glejte filme v ločljivosti 4K/60 Hz, delajte profesionalno grafiko, pretakajte medije, preglejte predstavitve ali spletne strani.
Specifikacije
- 1x vhod USB-C za povezavo s prenosnim računalnikom z vmesnikom USB-C ali USB-A
- Grafični vmesnik: 2x HDMI in 2x Display Port
- 6x USB-A 3.0 za priključitev obstoječih naprav USB 3.1/3.0/2.0
- 1x vrata Ethernet GLAN RJ-45 za hiter dostop do omrežja in interneta
- Čipovski nabor: DisplayLink DL6950, VIA VL813
- Ločen vhod za mikrofon in izhod za slušalke, 1x 3,5 mm avdio izhod 5.1, 1x 3,5 mm vhod za mikrofon
- Stikalo ON/OFF za vklop in izklop priklopne postaje
- Kensingtonska ključavnica
- 1x vhod za napajanje - zunanji napajalnik
- Operacijski sistem: Windows 7/8/8.1/10 32/64 bit, Mac OS X, Linux Ubuntu 14.04/16.04, Android 6 in več
- Dimenzije izdelka: 223 x 88 x 27 mm
- Teža izdelka: 338 g
Sistemske zahteve
- Zahteve za strojno opremo: prenosni računalnik ali tablični računalnik s prostim priključkom USB-A ali USB-C
- Operacijski sistem: Windows 7/8/8.1/10 32/64 bit, Mac OS X, Linux Ubuntu 14.04/16.04, Android 6 in več
Vsebina paketa
- i-tec USB-A 3.0 / USB-C priklopna postaja
- Kabel USB-C 3.1 z USB-C (90 cm)
- Kabel USB-C 3.1 z USB-A (90 cm)
- Napajalnik (kabel za enosmerni tok 110 cm)
- Hitri začetek
Lahko bi vas zanimalo
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.