i-tec USB-C Metal Ergonomska 4K 3x Display Priključna postaja Power Delivery 85 W
90,10 €
84,79 €
69,50 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
iTec USB-C Metal Ergonomska 4K 3x Display Priključna postaja Power Delivery 85 W
EAN: 8595611703676
Opis izdelka
Predstavljamo ergonomsko kovinsko priklopno postajo USB-C. Ta priklopna postaja je združljiva s katerim koli prenosnim računalnikom, opremljenim z vhodom USB-C ali Thunderbolt 3.
Postaja podpira do tri zunanje monitorje in ponuja do 85 W moči.
Zaradi svoje zasnove se lahko uporablja tudi kot stojalo za prenosni računalnik.
Značilnosti
- Podpira do tri zunanje monitorje
- Moč: do 85 W
- Priključki: DisplayPort, HDMI, VGA, 2x USB 3.0, 2x USB 2.0
- Gigabitni ethernet RJ-45
- Bralniki kartic SD in microSD
- Kovinska zasnova
Specifikacije
- Vgrajen kabel USB-C za povezavo z napravami (60 cm)
- Tehnologija priklopne postaje: USB-C (MST)
- Video priključki: Displayport, HDMI, VGA
- Ločljivost: do 4K/30 Hz za Display Port ali HDMI, do 1080p/60 Hz za VGA
- 1x vrata USB-C PD (samo napajanje)
- 1x vrata Ethernet GLAN RJ-45
- 1x reža za SD, 1x reža za microSD, 1x 3,5-milimetrski kombinirani zvočni priključek
- Podprti operacijski sistemi: Windows 10, macOS, Android, Google Chrome OS, Linux
- Dimenzije izdelka: 269 x 84 x 23 mm
- Teža izdelka: 324 g
Opomba
Operacijski sistem macOS ne podpira tehnologije MST (Multi Stream Transport). Ko je povezan z operacijskim sistemom macOS, se na vseh priključenih monitorjih projicira ista slika.
Zahteve za strojno opremo
- Naprave s prostimi priključki USB-C ali Thunderbolt™3
- Naprave s prostim priključkom USB-C ali Thunderbolt™3 s podporo "Power Delivery" za Power Delivery
- Naprave s prostim priključkom USB-C s podporo za nadomestni način DisplayPort ali priključkom Thunderbolt™3 za video izhod
Vsebina paketa
- Izdelek
- Priročnik
Lahko bi vas zanimalo
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.