iGET SECURITY EP26 Black - Baterijska kamera WiFi FullHD, IP65, zvok, samostojna in za alarm M5-4G CZ
71,39 €
58,52 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
iGET SECURITY EP26 Black - Kamera FullHD z baterijskim delovanjem WiFi
Samostojna kamera - ne potrebujete snemalnika ali krmilnika, le povezavo z omrežjem Wi-Fi. Priključite jo lahko na sistem iGET SECURITY M5.
Uporaba v zaprtih prostorih in na prostem
Magnetno držalo ima dva položaja za namestitev in vodoodporno zasnovo. Dokupite lahko fiksno držalo iGET SECURITY EP27.
Kakovost slike HD
Kamera FullHD 1080p (1920x1080) z zaznavanjem gibanja in spletnim sledenjem prek mobilnega telefona. Aplikacija je na voljo v CZ/SK/EN/PL/HU za Android/iOS.
Varnostne funkcije
- Dvosmerni prenos zvoka
- Samodejna IR LED nočna luč 20 m
- Mikrofon in zvočnik
- Wi-Fi 2,4 GHz in Bluetooth 5.0
Vzdržljivost in zmogljivost
Baterija 5200 mAh. Shramba na kartici microSD, reža za do 128 GB ali v oblaku.
Tehnične specifikacije
1/2,9-palčni CMOS-senzor, f= 2,8 mm, 135° zorni kot. Stiskanje H.265, 30 sličic na sekundo/1080p, zaščita IP65.
Glavni parametri
- Zasnovan za notranjo in zunanjo uporabo, zaščita pred vodo in prahom IP65
- Deluje popolnoma samostojno, potrebno je le omrežje Wi-Fi 2,4 GHz
- nagrada iF Design Award 2022 za praktično oblikovanje
- Samodejno zaznavanje gibanja z obvestilom v aplikaciji in samodejnim snemanjem
- Nočni vid do 20 m
- 5200 mAh baterija in zelo natančno zaznavanje gibanja
Nadzor in spremljanje
Uporabnik lahko z aplikacijo snema, fotografira, prisluškuje in se pogovarja. Spletne in posnete videoposnetke lahko gledate neposredno na mobilnem telefonu.
Druge funkcije
- Povežite do 200 teh kamer z osnovnim alarmnim kompletom iGET SECURITY M5
- Polnjenje prek USB-C, reža za kartico microSD do 128 GB
- Bluetooth BLE 5.0 za začetno nastavitev Wi-Fi
Posebno oblikovanje in nagrada iF Design Award 2022
Fotoaparat je za svojo obliko in praktičnost prejel mednarodno nagrado iF Design Award 2022. Zasnovan je za notranja in zunanja okolja. Vključuje dva položaja za pritrditev magnetnega nosilca. Možnost dodajanja fiksnega nosilca iGET SECURITY EP27.
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.