Kingston Flash Disk IronKey 128GB Keypad 200 šifriran pomnilnik USB
214,44 €
212,79 €
174,42 € Brez DDV
Ob nakupu nad 29 € z DDV prejmete nahrbtnik TonerPartner brezplačno.
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Kingstonov bliskovni disk IronKey 128 GB Tipkovnica 200
Največja varnost podatkov
IronKey Keypad 200 je strojno šifriran pomnilnik USB z 256-bitnim šifriranjem XTS-AES. Za dostop s kodo PIN uporablja alfanumerično tipkovnico.
Odpornost na napade
Disk je zaščiten s posebnim epoksi materialom, ki preprečuje odstranjevanje sestavnih delov, ne da bi jih poškodoval. Ta disk je zasnovan tako, da je poseg takoj očiten.
Prilagodljivost in prilagodljivost
Zahvaljujoč vgrajeni akumulatorski bateriji lahko disk odklenete brez uporabe programske opreme in ga nato priključite na katero koli napravo, ki podpira USB tipa A.
Varnost PIN
Omogoča nastavitev več kod PIN za skrbnike in uporabnike. Upravitelj ima možnost obnoviti uporabnikovo kodo PIN, če jo izgubi.
Zaščita pri pisanju
Pogon omogoča dve stopnji načina samo za branje, ki lahko zaščitita pogon pred zlonamerno programsko opremo v nezaupljivih sistemih.
Specifikacije
- Certificiranje: FIPS 140-3 Level 3 (čaka na odobritev)
- Neodvisnost: pogon je neodvisen od operacijskega sistema/opreme.
- Kode PIN: možnih je več kod PIN (skrbnik in uporabnik)
- Načini: Globalni način samo za branje ali možnost načina seje samo za branje
Hitrost prenosa podatkov
USB 3.2 Gen 1: 145 MB/s za branje, 115 MB/s za pisanje. USB 2.0: 30 MB/s branje, 20 MB/s pisanje.
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.