Kingstonov bliskovni disk 64 GB USB3.2 Gen 1 DataTraveler Exodia (bela teal)
11,54 €
9,46 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Kingstonov bliskovni disk 64 GB USB3.2 Gen 1 DataTraveler Exodia
EAN: 740617314342
Opis izdelka
Bliskovni disk Kingston DataTraveler Exodia ima zmogljiv vmesnik USB 3.2 prve generacije. Omogoča enostaven dostop do prenosnih in namiznih računalnikov, monitorjev in drugih digitalnih naprav.
Hitri prenosi in priročno shranjevanje
Disk DT Exodia omogoča hitre prenose in priročno shranjevanje dokumentov, glasbe, videoposnetkov in drugega. Idealen je za vsakodnevno uporabo v službi, doma, v šoli in pravzaprav povsod, kamor potrebujete svoje podatke.
Praktično oblikovanje
Disk ima praktično obliko in modno barvno shemo. Zaradi zaščitnega pokrovčka in obeska za ključe ga je mogoče enostavno prenašati.
Največja prenosljivost
- USB 3.2 Gen 1
- Dimenzije: 67,3 mm x 21,04 mm x 10,14 mm
- Teža: 11 g
Prednosti
- Veliko barvno oko za enostavno obešanje na ključe
- Vtič USB je zaščiten s praktičnim pokrovčkom
- Različne barvne različice glede na zmogljivost
Garancija in podpora
Disk DT Exodia je na voljo v zmogljivostih do 256 GB* in ima petletno garancijo, brezplačno tehnično podporo ter priznano Kingstonovo zanesljivost.
* Del navedene zmogljivosti pomnilniške naprave flash se uporablja za formatiranje in druge funkcije, zato ni na voljo za shranjevanje. Zato je dejanska zmogljivost, ki je na voljo za shranjevanje podatkov, manjša od zmogljivosti, navedene na izdelkih.
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.