Kingstonov pomnilniški disk IronKey 32 GB Vault Privacy 50 AES-256 šifriran, FIPS 197
98,11 €
97,99 €
80,32 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Kingston IronKey Vault Privacy 50 - Varnost na ravni podjetja
Kingston IronKey Vault Privacy 50 je vrhunski pogon USB, ki zagotavlja varnost na ravni podjetja.
Visoka varnost
Ta bliskovni disk ima 256-bitno strojno šifriranje AES s certifikatom FIPS 197 v načinu XTS. Ponuja zaščito BadUSB z digitalno podpisano vdelano programsko opremo in zaščito pred napadi na dostop z geslom z grobo silo.
Možnosti obnovitve gesla in dostopa
Podpira več možnosti gesel (administrator, uporabnik in enkratna ponastavitev) z načinom gesla za dostop s stavkom ali kompleksnim geslom. Zaščita pred napadi z grobo silo zaklene uporabniška gesla ali gesla za enkratno obnovitev po 10 zaporednih vnosih neveljavnih gesel in šifrirano izbriše disk, če je administratorsko geslo 10-krat zaporedoma napačno vneseno.
Zaščita pred zlonamerno programsko opremo
Za zaščito pred morebitno zlonamerno programsko opremo v nezaupnih sistemih lahko skrbnik in uporabnik nastavita disk na način samo za branje, da ga zaščitita pred zapisovanjem. Poleg tega vgrajena navidezna tipkovnica ščiti gesla pred keyloggerji ali screenloggerji.
Certificiranje in združljivost
S certifikatom FIPS 197 in podporo TAA lahko organizacije prilagodijo in konfigurirajo pogone serije VP50 z uporabo ID izdelka (PID) za integracijo s standardno programsko opremo za upravljanje končnih točk. Združljiv z operacijskimi sistemi Windows 11, 10, 8.1 in macOS (v. 10.14.x - 12.xx).
Tehnični parametri
- Vmesnik: USB 3.2 Gen 1
- Priključek: tip A
- Kapaciteta: 32 GB
- Hitrost: USB 3.2 Gen 1: 250 MB/s za branje in 180 MB/s za pisanje
- Vodotesnost: največ 122 cm; IEC 60529 IPX8
- Delovna temperatura: od 0 do 60 °C
- Temperatura shranjevanja: od -20 do 85 °C
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.