Komplet za podpisovanje Wacom - STU540 in podpisovanje za PDF

- 16%

simbolična fotografija

Komplet za podpisovanje Wacom - STU540 in podpisovanje za PDF
številka artikla
AG2141053
OEM
STU540-CH2
Proizvajalec
Wacom
Točke zvestobe: 16
0 ocen
Na zalogi 10 kos, v četrtek že pri vas

387,68 €

324,80 €

266,23 € Brez DDV

Najnižja cena v zadnjih 30 dneh: 318,31 €
Na zalogi 10 kos, v četrtek že pri vas

324,80 €

387,68 €

266,23 € Brez DDV

Morda vam bo koristilo

Opis in parametri

STU-540 je vrhunski model v Wacomovi liniji tabličnih računalnikov za podpisovanje in ima visokokakovosten 5-palčni barvni zaslon LCD visoke ločljivosti. Zaslon ima posebno trpežno površino iz kaljenega stekla, ki zagotavlja enako naravno izkušnjo pisanja kot pri pisanju na papir. Šifriranje je na najvišji ravni, da se prilagodi strankam, ki so zelo pozorne na varen prenos podatkov. Podpira tudi virtualizirana namizna okolja. Lastnosti in prednosti Patentirana, brezžična in brezpapirna tehnologija pisala s 1 024 stopnjami pritiska omogoča natančen zajem edinstvenih profilov podpisa na podlagi pritiska pisala, vključno z biometričnimi podatki. Kaljeno zaščitno steklo proti bleščanju ponuja površino za podpisovanje, ki simulira pravi papir. Najsodobnejša metoda šifriranja ÄES 256 / RSA2048 zagotavlja varne transakcije. Za združljivost s Citrix XenDesktop in XenApp v6.5 in novejšimi različicami je podprt način Virtual COM Port (VCP). Blazinica za ključe in blazinica za PIN sta nastavljivi in omogočata vstavljanje grafične slike ali besedila. Upodabljanje WILL (Wacom Ink Layer Language), ki prikazuje najboljšo in najbolj verodostojno obliko vašega lastnoročnega digitalnega podpisa. Vključen je UID (Unique Hardware ID) za natančno prepoznavanje določenega kosa, ki se uporablja za določen podpis in druge vhode. Za razvijalce, ki želijo podporo za podpisne tablice Wacom vključiti neposredno v svoje aplikacije, sta na voljo STU SDK (Software Development Kit) in Signature SDK. Nadgrajeni protokol USB in notranji pomnilnik slik omogočata, da se promocijske informacije prikažejo pri običajni hitrosti brez kakršne koli zamude.

Parametri

Svetovanje

Najpogostejša vprašanja

Ali je možen osebni prevzem blaga?

Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.

Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?

Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta

Ali lahko prevozniku plačam s kartico?

Da, kurirju lahko plačate s kartico.

Ali se moram ob nakupu registrirati?

Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).

Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?

Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.

Kje se nahaja paket z mojim naročilom?

Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.

Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?

Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/

Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?

Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.

Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?

Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.

Kaj so točke zvestobe?

Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.

Kje si lahko ogledam svoje račune?

Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi

Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?

Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.

O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.

Potrebujete pomoč? Pomagali vam bomo.

Svetovalka
pri izbiri
Prevzemna mesta. Do 902 prevzemnih mest.
Široka izbira. Ponujamo več kot 51000 izdelkov.
Pri nas imate čas. Blago lahko vrnete v 30 dneh.
Nagradili vas bomo. Za vsak nakup prejmete točke zvestobe.

Stranke nas hvalijo

90% strank priporoča glede na vprašalnike o zadovoljstvu v zadnjih 90 dnevih.