LOGIC PC ohišje Portos ARGB MINI 1x USB 3.0, 2x USB 2.0 avdio, belo, brez napajalnika
Ta izdelek ni več na voljo, zato ga ni mogoče naročiti.
Oglejte si alternativni izdelek. Zagotovo boste nekaj izbrali.
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
LOGIC PC ohišje Portos ARGB MINI
Bela omarica z elegantnim dizajnom za računalniške navdušence.
Zasnova in dimenzije
Dimenzije omarice so 390 x 200 x 385 mm, zato je kompaktna in varčna s prostorom.
Združljivost z matično ploščo
Podpira formate matičnih plošč M-ATX in MINI-ITX.
Priključki na sprednji plošči
1x USB 3.0, 2x USB 2.0 in integriran zvočni priključek za lažjo dostopnost.
Prostor za enote
Omogoča namestitev 2x 3,5'' notranjega trdega diska in 2/1 notranjega 2,5'' diska SSD.
Ventilatorji
Vnaprej nameščen 2x 120 mm ARGB sprednji in 1x 120 mm ARGB zadnji ventilator.
Možnosti namestitve ventilatorja
- Spredaj: 2x120 mm ali 2x140 mm
- Zadaj: 2x120 mm ali 2x140 mm
- Zgornji del: 1x120 mm
- Predor za napajanje: 2x120 mm
Namestitev napajalnika
Napajalnik je nameščen na dnu omarice.
Največje dimenzije sestavnih delov
Največja dolžina vira: 300 mm. Največja višina hladilnika procesorja: 155 mm. Največja dolžina grafične kartice: 340 mm.
Filtri in stranska plošča
Ohišje je opremljeno s filtri na spodnji, zgornji in sprednji plošči. Stranska plošča je izdelana iz kaljenega stekla in je na tečajih.
EAN: 5905842126039
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.