MatePad T10s 10.1 64GB 4GB WiFi HUAWEI
Ta izdelek ni več na voljo, zato ga ni mogoče naročiti.
Oglejte si alternativni izdelek. Zagotovo boste nekaj izbrali.
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Huawei MatePad T10s
MatePad T10s je tablični računalnik, ki vas bo očaral s privlačnim videzom in vzdržljivim ohišjem.
Vsiljivo zvočno doživetje
Zaradi dvojnih zvočnikov z visoko amplitudo je zvok z obeh strani simetričen.
Zaslon Full HD
Zaslon IPS z diagonalo 10,1 palca in ločljivostjo 1920 x 1200 slikovnih pik.
Zaščita oči
Način za branje knjig in zmanjšanje modre svetlobe za zaščito oči.
Operacijski sistem
EMUI 10.1 temelji na operacijskem sistemu Android 10.0 brez Googlovih storitev.
Procesor
- Tip: HUAWEI Kirin 710A
- Osemjedrni procesor
- Frekvenca: 4 x Cortex-A73 2,0 GHz 4 x Cortex-A53 1,7 GHz
Spomin
- RAM [GB]: 4
- Notranji pomnilnik [GB]: 64
- Pomnilniške kartice: microSD (največ 512 GB)
Povezljivost
- USB 2.0/USB Type-C
- Vtičnica za slušalke: 3,5 mm stereo vtičnica za slušalke, LRGM
- WLAN: 802.11a/b/g/n/ac
- Bluetooth 5.0
Oprema
- GPS, GLONASS, BeiDou
- Senzor okoliške svetlobe
- Senzor razdalje
- Gravitacijski senzor
- Indikator stanja
- 2 zvočnika: stereo zvočni učinek
- Radio
Fotoaparat
- Zadnja stran: 5 MP, zaslonka f/2,2, samodejno ostrenje (fazno ostrenje)
- Spredaj: 2 MP, zaslonka f/2,4, fiksna goriščnica
Baterije
- Vrsta baterije: litijeva polimerna baterija
- Kapaciteta baterije [mAh]: 5100 mAh (tipično)
- Največji čas pripravljenosti [ur]: 400 ur.
Dimenzije in teža
- Dimenzije [mm]: 240,2 x 159 x 7,85 mm
- Teža [g]: 450 g
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.