Mio MiVue 818 WIFI kamera za nadzor vozila
Ta izdelek ni več na voljo, zato ga ni mogoče naročiti.
Oglejte si alternativni izdelek. Zagotovo boste nekaj izbrali.
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Mio MiVue 818 WIFI kamera za nadzor vozila
Ključne lastnosti
EAN: 4713264283947
- Videoposnetek WQHD 2K, 30 sličic na sekundo
- Vgrajena povezava Wi-Fi
- 140° široko vidno polje
- 2,7-palčni zaslon
- Senzor 5 milijonov pik na palec
- Opozorilo za sekcijsko merjenje
- Avtomatski dnevnik
Visoka kakovost slike
Senzor s 5 milijona slikovnih pik za jasne in živahne slike z resnično živimi barvami. V kombinaciji z visoko zaslonko objektiva ohranja visoko kakovost slike tudi pri šibki svetlobi.
Varnost pred globami
Mio Smart Alert vas pravočasno opozori na spremembo omejitve hitrosti in vam pomaga izogniti se težavam s hitrostnimi radarji.
Inteligentni način parkiranja
Ko je motor ugasnjen, videokamera Mio MiVue 818 preklopi v inteligentni parkirni način, v katerem zazna neravnine in premike okoli avtomobila ter po potrebi samodejno vklopi snemanje.
Skupna raba in varnostno kopiranje
Mio MiVue 818 je opremljen z vgrajeno povezavo Wi-Fi, ki omogoča sinhronizacijo med fotoaparatom in pametnim telefonom prek aplikacije MiVue Pro.
Zmogljiv G-senzor
Kamera Mio MiVue 818 je opremljena s triosnim G-senzorjem, ki beleži gibanje vozila in v primeru nesreče zaklene posnetek.
Knjiga voženj
Samodejno beleži podatke o potovanju, kot so datum in ura, začetna in končna lokacija, posamezni in skupni prevoženi kilometri ter morebitno finančno nadomestilo/km v primeru poslovnih potovanj.
Tehnični parametri
- Vrsta ločljivosti: WQHD 2K
- Največja ločljivost videoposnetka: 2560 × 1440 slikovnih pik
- Velikost zaslona LCD: 2,7"
- Vrsta izmenljivega pomnilnika: microSD (do 128 GB)
- Za avto: da
- Širina: 54,7 mm
- Višina: 85,6 mm
- Globina: 36,1 mm
- Teža: 86,1 g
- Barva: črna
Priložena dodatna oprema
- Nosilec za avto
- Avtomobilski polnilec
- Navodila
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.