Napajalnik 150 W, 18,5 V, 7,4x5,0, originalni HP

simbolična fotografija

Napajalnik 150 W, 18,5 V, 7,4x5,0, originalni HP
številka artikla
AH2191062151
OEM
77011081
Proizvajalec
SIL
Točke zvestobe: 2
0 ocen
Na zalogi 4 kos, v četrtek že pri vas

58,87 €

48,25 € Brez DDV

Najnižja cena v zadnjih 30 dneh: 56,77 €
Na zalogi 4 kos, v četrtek že pri vas

58,87 €

48,25 € Brez DDV

Morda vam bo koristilo

Opis in parametri

To je originalni HP-jev adapter. Izhodna moč: 150 W Izhodna napetost 18,5 V 7,4 x 5,0 mm Paket ne vključuje 3-pinskega napajalnega kabla Rezervni del originalnega adapterja je primeren za modele prenosnih računalnikov: Hp EliteBook 85xx HP EliteBook 8540p, HP EliteBook 8540w serije EliteBook 87xx HP EliteBook 8730w, HP EliteBook 8770w HP Compaq 8xxx series HP Compaq 8710p, HP Compaq 8710w HP Compaq nw9xxx series HP Compaq nw9440 HP Compaq nx9xxx series HP Compaq nx9420 HP Envy 17 serija HP Envy 17-1000 serija, HP Envy 17-2000 serija, HP Envy 17-2000 3D Edition serija, HP Envy 17-2100 serija, HP Envy 17-2100 3D Edition serija, HP Envy 17-2200 serija, HP Envy 17-2200 3D Edition serija, HP Envy 17-3000 serija, HP Envy 17-3000 3D Edition serija, HP Envy 17-3200 serija, HP Envy 17-3200 3D Edition HP HDX X18 serija HP HDX X18-1000 serija, HP HDX X18-1100 serija, HP HDX X18-1200 serija, HP HDX X18-1300 serija serija dv8-1000 Pavilion dv8t-100x, Pavilion dv8-100x, Pavilion dv8-101x, Pavilion dv8-105x, Pavilion dv8-108x, Pavilion dv8-109x serija dv8-1100 Pavilion dv8t-110x, Pavilion dv8-110x, Pavilion dv8-111x, Pavilion dv8-114x, Pavilion dv8-115x, Pavilion dv8-117x, Pavilion dv8-118x, Pavilion dv8-119x serija dv8-1200 Pavilion dv8t-120x, Pavilion dv8-120x, Pavilion dv8-121x, Pavilion dv8-122x, Pavilion dv8-125x, Pavilion dv8-126x, Pavilion dv8-126x, Pavilion dv8-127x, Pavilion dv8-128x, Pavilion dv8-129x Uporabniški priročnik je na voljo tukaj: https://shop.sil.cz/katalog/soubory/navodkobsluze.pdf

Parametri

Svetovanje

Najpogostejša vprašanja

Ali je možen osebni prevzem blaga?

Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.

Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?

Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta

Ali lahko prevozniku plačam s kartico?

Da, kurirju lahko plačate s kartico.

Ali se moram ob nakupu registrirati?

Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).

Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?

Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.

Kje se nahaja paket z mojim naročilom?

Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.

Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?

Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/

Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?

Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.

Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?

Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.

Kaj so točke zvestobe?

Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.

Kje si lahko ogledam svoje račune?

Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi

Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?

Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.

O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.

Potrebujete pomoč? Pomagali vam bomo.

Svetovalka
pri izbiri
Prevzemna mesta. Do 902 prevzemnih mest.
Široka izbira. Ponujamo več kot 51000 izdelkov.
Pri nas imate čas. Blago lahko vrnete v 30 dneh.
Nagradili vas bomo. Za vsak nakup prejmete točke zvestobe.

Stranke nas hvalijo

90% strank priporoča glede na vprašalnike o zadovoljstvu v zadnjih 90 dnevih.