Napajalnik 65W, 20V 5,5x2,5, originalni Lenovo

simbolična fotografija

Napajalnik 65W, 20V 5,5x2,5, originalni Lenovo
številka artikla
AH2191062144
OEM
77011095
Proizvajalec
SIL
Točke zvestobe: 2
0 ocen
Na zalogi 3 kos, v petek že pri vas

43,38 €

35,56 € Brez DDV

Najnižja cena v zadnjih 30 dneh: 42,15 €
Na zalogi 3 kos, v petek že pri vas

43,38 €

35,56 € Brez DDV

Morda vam bo koristilo

Opis in parametri

To je originalni adapter Lenovo. Max. Moč: 65 W Izhodna napetost: 20,0 V Vhod: 100-240 V Dimenzije priključka DC: 5,5x2,5 Dimenzije adapterja: 133x35x28 Paket ne vključuje 3-pinskega napajalnega kabla Adapter za rezervne dele lahko uporabite za modele prenosnih računalnikov: Lenovo . IdeaPad N serija IdeaPad N585, IdeaPad N586 IdeaPad P serije IdeaPad P585 serije IdeaPad S: IdeaPad S10, IdeaPad S10e, IdeaPad S100, IdeaPad S100c, IdeaPad S10-2, IdeaPad S10-3, IdeaPad S10-3c, IdeaPad S10-3s, IdeaPad S10-3t, IdeaPad S110, IdeaPad S12, IdeaPad S200, IdeaPad S205, IdeaPad S205s, IdeaPad S206, IdeaPad S300, IdeaPad S310, IdeaPad S400, IdeaPad S400 Touch, IdeaPad S400u, IdeaPad S405, IdeaPad S410, IdeaPad S415 Touch, IdeaPad S415 Touch, IdeaPad S9, IdeaPad S9e IdeaPad serije U IdeaPad U130, IdeaPad U150, IdeaPad U160, IdeaPad U165, IdeaPad U260, IdeaPad U300, IdeaPad U300e, IdeaPad U300s, IdeaPad U310, IdeaPad U310 Touch, IdeaPad U400, IdeaPad U410 Touch, IdeaPad U410 Touch, IdeaPad U460, IdeaPad U510 IdeaPad serije V IdeaPad V360 IdeaPad serije Y IdeaPad Y470, IdeaPad Y470p, IdeaPad Y471a, IdeaPad Y570 Serija IdeaPad Z IdeaPad Z400, IdeaPad Z400 Touch, IdeaPad Z460, IdeaPad Z465, IdeaPad Z560, IdeaPad Z565 Serija Lenovo B Lenovo B475, Lenovo B475e, Lenovo B560, Lenovo B575e Serija Lenovo G Lenovo G360, Lenovo G450, Lenovo G455, Lenovo G460, Lenovo G460e, Lenovo G560, Lenovo G560, Lenovo G560, Lenovo G560e Serija Lenovo K Lenovo K29, Lenovo K49 Lenovo serije M Lenovo M30-70 Serija Lenovo S Lenovo S40-70, Lenovo S435 Lenovo V serija Lenovo V560 Uporabniški priročnik je na voljo tukaj: https://shop.sil.cz/katalog/soubory/navodkobsluze.pdf

Parametri

Svetovanje

Najpogostejša vprašanja

Ali je možen osebni prevzem blaga?

Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.

Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?

Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta

Ali lahko prevozniku plačam s kartico?

Da, kurirju lahko plačate s kartico.

Ali se moram ob nakupu registrirati?

Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).

Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?

Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.

Kje se nahaja paket z mojim naročilom?

Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.

Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?

Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/

Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?

Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.

Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?

Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.

Kaj so točke zvestobe?

Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.

Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?

Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.

Kje si lahko ogledam svoje račune?

Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi

O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.

Potrebujete pomoč? Pomagali vam bomo.

Svetovalka
pri izbiri
Prevzemna mesta. Do 903 prevzemnih mest.
Široka izbira. Ponujamo več kot 51000 izdelkov.
Pri nas imate čas. Blago lahko vrnete v 30 dneh.
Nagradili vas bomo. Za vsak nakup prejmete točke zvestobe.

Stranke nas hvalijo

90% strank priporoča glede na vprašalnike o zadovoljstvu v zadnjih 90 dnevih.