Napajalnik 90W, 19V 5,5x3,0, originalni Samsung

simbolična fotografija

Napajalnik 90W, 19V 5,5x3,0, originalni Samsung
številka artikla
AH2191062141
OEM
77011098
Proizvajalec
SIL
Točke zvestobe: 2
0 ocen
Razprodano

Ta izdelek ni več na voljo, zato ga ni mogoče naročiti.

Oglejte si alternativni izdelek. Zagotovo boste nekaj izbrali.

Morda vam bo koristilo

Opis in parametri

To je originalni 90W Samsungov adapter. Izhodna moč: 90 W Izhodna napetost 19 V 5,5x3,0 mm Paket ne vključuje napajalnega kabla Adapter za nadomestne dele lahko uporabite za modele prenosnih računalnikov: Samsung NP-Q530 serija NP-Q530-JT01CZ NP-QX510 serija NP-QX510-S01CZ NP-QX511 serija NP-QX511-S01CZ NP-R480 serija NP-R480-JT01CZ NP-R530 serija NP-R530-JA01CZ, NP-R530-JA02CZ NP-R580 serija NP-R580-JS01CZ, NP-R580-JS02CZ, NP-R580-JS04CZ, NP-R580-JS05CZ, NP-R580-JS06CZ Serija NP-R590 NP-R590-JS01CZ NP-R780 serija NP-R780-JS01CZ, NP-R780-JS02CZ Serija NP-RF510 NP-RF510-S02CZ, NP-RF510-S03CZ, NP-RF510-S04CZ Serija NP-RF511 NP-RF511-S02CZ, NP-RF511-S03CZ, NP-RF511-S04CZ, NP-RF511-S05CZ, NP-RF511-S06CZ Serija NP300 NP300V5A-S08CZ Serija NP350 NP350V5C-S01CZ, NP350V5C-S03CZ Serija NP355 NP355V5C-S01CZ, NP355V5C-S04CZ, NP355V5C-S05CZ, NP355V5C-S06CZ Serija NP550 NP550P5C-T01CZ, NP550P5C-T02CZ, NP550P7C-S01CZ, NP550P7C-T01CZ Serija NP670 NP670Z5E-X01CZ Serija NP700 NP700Z5A-S01CZ, NP700Z5A-S02CZ, NP700Z5C-S01CZ, NP700Z5C-S02CZ Serija NP870 NP870Z5E-X01CZ, NP870Z5E-X03CZ Serija NP-N145 NP-N145-JP01CZ NP-N150 serije NP-N150-HAV1CZ, NP-N150-HAW1CZ, NP-N150-JP01CZ, NP-N150-JP02CZ, NP-N150-JP03CZ, NP-N150-JP04CZ, NP-N150-KA01CZ, NP-N150-KA02CZ, NP-N150-KA03CZ, NP-N150-KA04CZ, NP-N150-KP01CZ Serija NP-N210 NP-N210-JA01CZ, NP-N210-JA02CZ, NP-N210-JB01CZ, NP-N210-JB02CZ, NP-N210-JP01CZ, NP-N210-JP02CZ Serija NP-NC110 NP-NC110-A02CZ, NP-NC110-A03CZ, NP-NC110-A04CZ NP-NC210 serija NP-NC210-A01CZ, NP-NC210-A02CZ, NP-NC210-A03CZ Serija NP-NF110 NP-NF110-A01CZ Serija NP270 NP270E5E-K02CZ, NP270E5E-K04CZ, NP270E5E-K05CZ, NP270E5E-K07CZ, NP270E5E-K08CZ, NP270E5V-K01CZ Serija NP275 NP275E5E-K01CZ Navodila za uporabo so na voljo tukaj: https://shop.sil.cz/katalog/soubory/navodkobsluze.pdf

Parametri

Svetovanje

Najpogostejša vprašanja

Ali je možen osebni prevzem blaga?

Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.

Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?

Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta

Ali lahko prevozniku plačam s kartico?

Da, kurirju lahko plačate s kartico.

Ali se moram ob nakupu registrirati?

Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).

Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?

Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.

Kje se nahaja paket z mojim naročilom?

Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.

Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?

Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/

Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?

Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.

Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?

Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.

Kaj so točke zvestobe?

Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.

Kje si lahko ogledam svoje račune?

Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi

Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?

Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.

O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.

Potrebujete pomoč? Pomagali vam bomo.

Svetovalka
pri izbiri
Prevzemna mesta. Do 903 prevzemnih mest.
Široka izbira. Ponujamo več kot 51000 izdelkov.
Pri nas imate čas. Blago lahko vrnete v 30 dneh.
Nagradili vas bomo. Za vsak nakup prejmete točke zvestobe.

Stranke nas hvalijo

90% strank priporoča glede na vprašalnike o zadovoljstvu v zadnjih 90 dnevih.