Napajalnik 90W 5V/9V/15V/20V, USB-C, originalni DELL TDK33/MDD7C/R2M8K
57,66 €
47,26 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Originalni napajalnik za Dellove prenosnike. Tehnični parametri: Izhodna moč: 90W Izhodna napetost: 5V/9V/15V/20V Velikost priključka USB-C. Paket ne vključuje 3-pinastega napajalnega kabla Adapter za rezervne dele se lahko uporablja za modele prenosnih računalnikov: Dell Inspiron 14 serija Inspiron 14 Plus 7420 Latitude 3400 series Latitude 3400 serija Latitude 5300 Latitude 5300, Latitude 5310, Latitude 5320, Latitude 5330 Serija Latitude 5400 Latitude 5400, Latitude 5401, Latitude 5410, Latitude 5411, Latitude 5420, Latitude 5421, Latitude 5430, Latitude 5431, Latitude 5440 Serija Latitude 5500 Latitude 5500, Latitude 5510, Latitude 5511, Latitude 5520, Latitude 5521, Latitude 5530, Latitude 5531, Latitude 5540 Serija Latitude 7200 Latitude 7200 Latitude 7300 serija Latitude 7310, Latitude 7320, Latitude 7330, Latitude 7340, Latitude 7389 Serija Latitude 7400 Latitude 7400, Latitude 7410, Latitude 7420, Latitude 7424, Latitude 7430, Latitude 7440 Latitude 7500 serija Latitude 7520, Latitude 7530 Latitude 7600 serija Latitude 7640 Latitude 9300, serija Latitude 9330 Latitude 9400 serija Latitude 9410, Latitude 9420, Latitude 9430, Latitude 9440 2in1 Latitude 9500 serija Latitude 9510, Latitude 9520 Precision Precision 3470, Precision 3480, Precision 3550, Precision 3560, Precision 3561, Precision 3570, Precision 3571, Precision 3580, Precision 5470, Precision 5550, Precision 5560, Precision 5570, Precision 5750, Precision 5760, Precision 5770 XPS XPS 15 9500, XPS 15 9510, XPS 15 9520, XPS 17 9700, XPS 17 9710 Navodila za uporabo so na voljo tukaj: https://shop.sil.cz/katalog/soubory/navodkobsluze.pdf
Lahko bi vas zanimalo
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.