NOCTUA NH-U12A - CPU hladilnik
142,96 €
117,18 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
NOCTUA NH-U12A - Hladilnik CPU vrhunske kakovosti
Noctua NH-U12A je vrhunski procesorski hladilnik, ki sodi v najnovejšo generacijo tihih 120 mm hladilnikov iz serije NH-U12.
Zmogljivost in tiho delovanje
S kombinacijo dveh vrhunskih ventilatorjev NF-A12x25 PWM in popolnoma prenovljenega hladilnika z razširjeno pokritostjo ventilatorja ta hladilnik zagotavlja izjemno zmogljivost. Njegova zmogljivost se lahko meri s številnimi 140-milimetrskimi hladilniki na trgu.
Odlična združljivost
Hladilnik je združljiv s sistemom SecuFirm2™ z več vtičnicami, kar zagotavlja odlično združljivost.
Združljive vtičnice:
- Intel: LGA2066, LGA2011-0 in LGA2011-3 (Square ILM), LGA1150, LGA1151, LGA1155, LGA1156, LGA1200, LGA1700
- AMD: AM2, AM2 , AM3, AM3 , AM4, FM1, FM2, FM2 (potrebna je podložna plošča)
Dimenzije in teža
Hladilnik ima kompaktne dimenzije in ugodno težo, zato ga je enostavno namestiti.
- Brez 2x NF-A12x25 PWM: 158x125x58 mm (760g)
- S 2x NF-A12x25 PWM: 158x125x112 mm (1220g)
Material
Hladilnik je izdelan iz visokokakovostnih materialov za dolgo življenjsko dobo in visoko učinkovitost.
- Baker
- Aluminij
- Nikelj
Kakovost in garancija
Hladilnik je opremljen s kakovostno pasto NT-H1 in ima šestletno garancijo, zato je varna izbira za vse računalniške navdušence.
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.