NOCTUA CPU hladilnik NH-U12A chromax.black
156,01 €
155,57 €
127,52 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
NOCTUA CPU hladilnik NH-U12A chromax.black
EAN: 9010018000245
Predstavljamo spletno stran
Procesorski hladilnik NOCTUA NH-U12A chromax.black ima elegantno povsem črno zasnovo. S kompaktno velikostjo in dvema vrhunskima 120-milimetrskima ventilatorjema zagotavlja tiho delovanje in odlično hladilno zmogljivost.
Oblikovanje in združljivost
Črni hladilnik in ventilatorji so kot nalašč za vsak računalnik. Kompaktna zasnova ne blokira rež PCI-E in je združljiva s številnimi vtičnicami.
Združljive vtičnice
- Intel LGA1700, LGA1200, LGA1150, LGA1151, LGA1155, LGA1156, LGA2011, LGA2066
- AMD AM4, AM3( ), AM2( ), FM1, FM2( )
Tehnične specifikacije
Procesorski hladilnik NOCTUA NH-U12A chromax.black je izdelan iz visokokakovostnih materialov, kot sta baker in aluminij, ter je ponikljan za vzdržljivost.
Dimenzije in teža
- Višina: 158 mm (z ventilatorjem in brez njega)
- Širina: 125 mm (z ventilatorjem in brez njega)
- Globina: 58 mm (brez ventilatorja), 112 mm (z ventilatorjem)
- Teža: 760 g (brez ventilatorja), 1220 g (z ventilatorjem)
Material
Baker (osnova in hladilna cev), aluminij (rebra), spajkani spoji in niklanje
NSPR
169
Združljivi ventilatorji
120x120x25
Ventilatorji v paketu
Noctua NF-A12x25 PWM chromax.black
Vsebina paketa
- NH-U12A popolnoma črno hladilno ohišje
- 2x ventilator Noctua NF-A12x25 PWM chromax.black
- 2x NA-RC14 Adapter za zmanjšanje hrupa (L.N.A.)
- NT-H1 vroča prevodna pasta
- Črni montažni komplet SecuFirm2
- Noctua kovinska značka za PC ohišje
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.