Optična enota TonerPartner PREMIUM za BROTHER DR-1000/DR-1030/1050/1070/1075/1090 (DR1030), black (črna)
29,69 €
21,81 €
17,88 € Brez DDV
Zakaj izbrati tonerje TonerPartner Premium
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Zanesljiv partner za vaš toner
V boju za popolno tiskanje ne prepustite vsega tonerju. Dodajte optično enoto BROTHER DR1030 iz TonerPartner PREMIUM in dvignite kakovost svojih izpisov na še višjo raven. Z zmogljivostjo 10.000 strani bo za nemoteno tiskanje poskrbljeno za dolgo časa, pa tudi vaša denarnica ne bo ostala prazna – za razliko od originala.
Uživajte v premium privilegijih
Oznake „PREMIUM“ ne jemljemo zlahka. Zato lahko poleg kombinacije izjemne kakovosti in cene uživate tudi v premium prednostih, ki jih dobite ob nakupu tega izdelka. Za vas smo pripravili doživljenjsko garancijo, ki vam zagotavlja takojšnjo zamenjavo poškodovane optične enote. Če se tiskalnik poškoduje po njeni krivdi, ne bomo bežali pred težavo in bomo tiskalnik popravili na naše stroške.
Izdelek Optična enota TonerPartner PREMIUM za BROTHER DR-1000/DR-1030/1050/1070/1075/1090 (DR1030), black (črna) je namenjen za naslednje tiskalnike, kot so:
Tonerji BROTHER DCP-1510
Tonerji BROTHER DCP-1510E
Tonerji BROTHER DCP-1512
Tonerji BROTHER DCP-1512E
Tonerji BROTHER DCP-1610
Tonerji BROTHER DCP-1610W
Tonerji BROTHER DCP-1610WE
Tonerji BROTHER DCP-1612W
Tonerji BROTHER HL-1110E
Tonerji BROTHER HL-1112E
Tonerji BROTHER HL-1210W
Tonerji BROTHER HL-1210WE
Tonerji BROTHER HL-1212W
Tonerji BROTHER MFC-1810E
Tonerji BROTHER MFC-1910W
Spreminjamo embalažo. Kvaliteta ostaja.
Če ste zvesta stranka naših TonerPartner PREMIUM polnil za tiskalnike,vas presenetimo s prijetno spremembo. Ena iz največjih novosti bo sprememba embalaže naših tonerjev in kartuš.Iz našega skladišča v vaše roke bodo prispeli v bolj kvalitetnejši, preglednejši in modernejši embalaži. Ker še vedno prodajamo polnila v škatlah s prejšnjim dizajnom, boste morda prejeli bele škatle z našim starim logotipom in dizajnom.
Vsebina, kvaliteta in cena našich izdelkov se ne spreminja. Še vedno smo to mi, samo v novih oblačilih.
Prednosti in slabosti kartuše TonerPartner PREMIUM v primerjavi z originalno kartušo
- doživljenska garancija
- garancija proti poškodbam tiskalnika
- znatno nižja cena na natisnjeno stran
- kakovost tiskanja, ki je primerjliva z originalom
- približno 3% verjetnost, da tiskalnik zavrne kartušo ( v tem primeru vam vrnili denar)
- ni primerno za tiskanje fotografij ali promocijskega materiala
Lahko bi vas zanimalo
Primerjava stroškov tiskanja
Stroški tiskanja na eno strano z kompatibilno kartušo so bistveno nižji, kot pri originalni kartuši.
Originalna optična enota DR1030
Optična enota TonerPartner DR1030
Znamka BROTHER
Tiskalnike in šivalne naprave – imate občutek, da to ne gre skupaj? V tem primeru se seznamite z zgodbo blagovne znamke Brother, ki se je začela v majhni servisni delavnici leta 1908. Želja po popolnem šivalnem stroju, ki bi prekosil konkurenco je postopoma vodila prek proizvodnje rezervnih delov do leta 1928, kdaj je luč sveta zagledal prvi šivalni stroj Brother.
Od predstavitve prvega takšnega šivalnega stroja je minilo že več kot 90 let, v katerih se je usmeritev podjetja spremenila, vendar je strast do inovacij in kakovosti ostala. Izbira originalnih tonerjev in kartuš te blagovne znamke nikoli ne bo napačen korak. Uživajte v neprekosljivih podrobnostih in prekrasnih jasnih barvah, ki ostanejo enako trajne kot blagovna znamka njihovega proizvajalca.
NASVET
Toner Optična enota TonerPartner PREMIUM za BROTHER DR-1000/DR-1030/1050/1070/1075/1090 (DR1030), black (črna) vstavljen v vaš tiskalnik, še vedno diši po novem, vendar se na papirju kljub temu pojavljajo različne neravnine, madeži ali proge? Ni nujno, da je napaka samo v kartuši. Mogoče je čas za zamenjavo ali čiščenje optične enote, ki je bistveni del laserskih tiskalnikov. Preberite več o tem, kako deluje optična enota in kako jo je treba vzdrževati.
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kako prepoznam originalna in kompatibilna polnila?
Originalne kartuše prodajamo pod lastnimi blagovnimi znamkami (HP, Canon, Epson, Brother in druge). Tonerji Xerox so originalne kartuše primerne tudi za tiskalnike drugih znamk (HP, Canon, ...), njihova prednost je nižja cena (-25% do -35%) in tudi bon za tankanje goriva na bencinskih servisih OMV, ki ga boste prejeli z izbranimi kartušami. Pod našo blagovno znamko TonerPartner PREMIUM prodajamo certificirane kompatibilne kartuše, s katerimi lahko prihranite do 80% cene! Na te kartuše nudimo doživljenjsko garancijo in garancijo proti poškodbam tiskalnika. Najcenejša možnost so kartuše ECONOMY, vendar nanje ne dajemo doživljenjske garancije ali garancije proti poškodbam tiskalnika.
Kaj pa, če kartuša ne bo ustrezala mojemu tiskalniku?
Polnilo nam lahko vrnete v 30 dneh in povrnili vam bomo znesek nakupa za blago. Če slučajno pride do napake na spletni strani in smo za kartušo navedli napačen tiskalnik, vam kartušo seveda zamenjamo tudi po 30 dneh. Včasih se zgodi, da kupci pozabijo odstraniti zaščitne elemente na kartušah – če se kartuša ne prilega vašemu tiskalniku, preverite, ali ste odstranili zaščitne oranžne, rumene ali druge barvne plastične elemente, ki služijo za zaščito pred poškodbami. Nadalje so lahko na polnilu papirnati zaščitni elementi in t.i tesnilo, ki preprečuje razlitje tonerja.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kakšna je razlika med TonerPartner PREMIUM, Economy in Xerox?
TonerPartner PREMIUM so kartuše lastne proizvodnje in izpolnjujejo vse potrebne certifikate. Za njihovo kakovost v celoti jamčimo, zato vam zanje nudimo doživljenjsko garancijo in poleg tega še garancijo proti poškodbam tiskalnika. Tonerji Xerox so originalne kartuše primerne tudi za tiskalnike drugih znamk (HP, Canon, ...), njihova prednost je nižja cena (-25% do 35%), zavarovanje odgovornosti in tudi bon za tankanje goriva na bencinskih servisih OMV, ki ga boste prejeli z izbranimi kartušami. Kartuše z oznako ECONOMY so najcenejša varianta, ki jo priporočamo le za tisk besedil in ne predstavitvenih materialov. Na te kartuše ne nudimo doživljenjske garancije in garancije proti poškodbam tiskalnika.
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
Do kdaj moram oddati svoje naročilo?
Dostavni rok se razlikuje glede na trenutno stanje zalog in pogoje dostavljalca. Kartuše TonerPartner PREMIUM v 95% primerov dostavimo v 2-3 delovnih dneh, če jih naročite do 11:30 ure. Originalna polnila v 2-4 delovnih dneh. Čas dostave najdete v podrobnostih izdelka ali v košarici z vašim naročilom.
Kakšna je razlika, če je ime izdelka enako?
Nekatera originalna polnila prodajamo v več različicah, ki se razlikujejo le po embalaži. kartušo HP 650 prodajamo na primer v klasični papirnati embalaži in tudi v plastični embalaži imenovani "blister". Sama kartuša je popolnoma ista.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.