Pametna ura ASUS VivoWatch 5
369,03 €
302,48 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
ASUS VivoWatch 5 - Vaš osebni zdravstveni monitor
Spremljanje zdravstvenih podatkov 24 ur na dan, 7 dni v tednu: spremljajte svoj pulzni čas (PTT), srčni utrip, indeks telesne harmonije, raven stresa, spanje in aktivnost.
Nadzor dihanja in temperature
Spremljajte ključne kazalnike, kot sta raven kisika v krvi (SpO2) in temperatura kože.
Kakovost spanja
Merite in analizirajte čas spanja, faze spanja, vzorce smrčanja in gibanje telesa.
Sledenje telesni pripravljenosti
Spremljajte vadbo in si oglejte zemljevide dejavnosti ter statistične podatke, kot so hitrost, razdalja, nadmorska višina in trajanje.
Prilagojeni zdravstveni nasveti
Izkoristite prednosti ekskluzivne tehnologije ASUS HealthAI v ASUS HealthConnect ter pridobite prilagojene nasvete in nasvete za upravljanje zdravja.
Elegantno, udobno in vzdržljivo
Uživajte v ohišju iz nerjavnega jekla, pasu, ki ga je mogoče preprosto zamenjati, do 14-dnevnem delovanju baterije in vodoodporni zasnovi.
Specifikacije
- Zaslon: Visoko odsevni barvni LCD zaslon
- Senzorji: x2 EKG, x2 PPG, x2 infrardeči, temperatura, aktivni senzorji: gravitacijski senzor, GPS, višinomer, žiroskop
- Bluetooth: Bluetooth 4.2 ali novejši (povezava s telefoni Android in iOS)
- Sinhronizacija: Android 4.4 ali novejši, iOS 11.0 ali novejši
- Poraba energije: 10 dni (običajna uporaba), 14 dni (način varčevanja z energijo)
- Odpornost na vodo: 5 ATM
- Velikost traku: 22 mm
- Teža: 52 g (brez traku), 74 g (s silikonskim trakom)
- Baterija: zmogljivost: 300 mA, polnjenje prek kabla USB
Funkcije
- Dobro počutje: koraki, zaužite kalorije, kakovost spanja (sledenje smrčanju, trajanje spanja, število prevračanj, povprečni srčni utrip, indeks udobnega spanja).
- Spremljanje zdravja: srčni utrip, raven stresa, indeks PTT, raven pulznega O2, harmonija telesa
- Upravljajte svoje zdravje v ASUS HealthConnect: delite z družino, uravnavajte krvni tlak in vas opozarja na jemanje zdravil (ročni vnos)
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.