Polnilec Targus® USB-C 100W PD

- 34%

simbolična fotografija

Polnilec Targus® USB-C 100W PD
številka artikla
32118468
OEM
APA108EU
Proizvajalec
Targus
Točke zvestobe
3
0 ocen
Razprodano

Ta izdelek ni več na voljo, zato ga ni mogoče naročiti.

Oglejte si alternativni izdelek. Zagotovo boste nekaj izbrali.

Opis in parametri

Ne glede na to, kam vas vodi poslovno potovanje, v pisarno ali k stranki, je nujno, da imate na pot zapakirano delovno opremo. Vzemite Targusov 100W polnilnik USB-C PD na pot in poskrbite, da bo vaš prenosni računalnik, tablični računalnik ali telefon, opremljen s priključkom USB-C, polnjen*. Napajalnik podpira do 100 W moči, kar zadostuje za večino prenosnih računalnikov velikosti do 17 palcev**. Napajalnik uporablja tehnologijo Power Delivery in v kombinaciji s Targusovo zaščito napajanja zagotavlja hitro in varno polnjenje z optimizacijo polnilnega toka v vsakem trenutku. Zagotavlja zaščito pred takojšnjimi poškodbami zaradi prevelikega toka in pregrevanja, poleg tega pa ohranja dolgoročno zdravje baterije in podaljšuje življenjsko dobo naprave. Kompakten in lahek. Preprečuje zapletanje kablov in s priloženo vezalko za kable pomaga pri urejenem shranjevanju. *Za polnjenje večine naprav USB-C PD **Možna odstopanja glede na prenosni računalnik
- Združljiv s prenosnimi računalniki, tabličnimi računalniki in telefoni, ki so opremljeni z vrati USB-C* - Polnjenje USB-C Power Delivery (PD) omogoča polnjenje prenosnih računalnikov z močjo do 65 W - Vgrajena zaščita napajanja: Temeljito preizkušen za zagotovitev zaščite pred prenapetostjo, prekomernim tokom in pregrevanjem - Tehnologija PD je povezana s Targusovo zaščito napajanja za neprekinjen nadzor hitrosti polnjenja z dodatno ugodnostjo dolgoročnega izboljšanja stanja baterije vaše naprave - Trak za organizacijo kablov in enostavno shranjevanje z 1,8 m kablom - Vključuje potovalne napajalne kable EU in UK, ki so idealna lahka alternativa originalnim - Omejena 2-letna garancija

Parametri

Vrsta dodatne opreme
Proizvajalci

Svetovanje

Najpogostejša vprašanja

Ali je možen osebni prevzem blaga?

Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.

Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?

Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta

Ali lahko prevozniku plačam s kartico?

Da, kurirju lahko plačate s kartico.

Ali se moram ob nakupu registrirati?

Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).

Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?

Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.

Kje se nahaja paket z mojim naročilom?

Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.

Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?

Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/

Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?

Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.

Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?

Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.

Kaj so točke zvestobe?

Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.

Kje si lahko ogledam svoje račune?

Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi

Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?

Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.

O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.

Potrebujete pomoč? Pomagali vam bomo.

Svetovalka
pri izbiri
Prevzemna mesta. Do 899 prevzemnih mest.
Široka izbira. Ponujamo več kot 53000 izdelkov.
Pri nas imate čas. Blago lahko vrnete v 30 dneh.
Nagradili vas bomo. Za vsak nakup prejmete točke zvestobe.

Stranke nas hvalijo

90% strank priporoča glede na vprašalnike o zadovoljstvu v zadnjih 90 dnevih.