Polnilec Targus® USB-C 100W PD
91,70 €
73,96 €
60,62 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Ne glede na to, kam vas vodi poslovno potovanje, v pisarno ali k stranki, je nujno, da imate na pot zapakirano delovno opremo. Vzemite Targusov 100W polnilnik USB-C PD na pot in poskrbite, da bo vaš prenosni računalnik, tablični računalnik ali telefon, opremljen s priključkom USB-C, polnjen*. Napajalnik podpira do 100 W moči, kar zadostuje za večino prenosnih računalnikov velikosti do 17 palcev**. Napajalnik uporablja tehnologijo Power Delivery in v kombinaciji s Targusovo zaščito napajanja zagotavlja hitro in varno polnjenje z optimizacijo polnilnega toka v vsakem trenutku. Zagotavlja zaščito pred takojšnjimi poškodbami zaradi prevelikega toka in pregrevanja, poleg tega pa ohranja dolgoročno zdravje baterije in podaljšuje življenjsko dobo naprave. Kompakten in lahek. Preprečuje zapletanje kablov in s priloženo vezalko za kable pomaga pri urejenem shranjevanju. *Za polnjenje večine naprav USB-C PD **Možna odstopanja glede na prenosni računalnik |
- Združljiv s prenosnimi računalniki, tabličnimi računalniki in telefoni, ki so opremljeni z vrati USB-C* - Polnjenje USB-C Power Delivery (PD) omogoča polnjenje prenosnih računalnikov z močjo do 65 W - Vgrajena zaščita napajanja: Temeljito preizkušen za zagotovitev zaščite pred prenapetostjo, prekomernim tokom in pregrevanjem - Tehnologija PD je povezana s Targusovo zaščito napajanja za neprekinjen nadzor hitrosti polnjenja z dodatno ugodnostjo dolgoročnega izboljšanja stanja baterije vaše naprave - Trak za organizacijo kablov in enostavno shranjevanje z 1,8 m kablom - Vključuje potovalne napajalne kable EU in UK, ki so idealna lahka alternativa originalnim - Omejena 2-letna garancija |
Lahko bi vas zanimalo
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.