Prenovljen® iPhone 11 Pro Space Gray 64GB
683,35 €
576,23 €
472,32 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Prenovljen® iPhone 11 Pro Space Gray 64GB
Renewd iPhone - trajnostna izbira za vaš novi iPhone.
Tehnično popoln, rabljen iPhone najvišje kakovosti.
Prispevajte k bolj trajnostni prihodnosti
Z vsakim kupljenim iPhonom Renewd prispevamo za projekt pogozdovanja v Etiopiji.
Kakovost in zanesljivost
Renewd iPhone skrbno pregledajo in očistijo certificirani strokovnjaki ter ga preizkusijo s proizvajalčevo uradno programsko opremo.
100 % originalni deli
Zagotavljamo, da vsaka naprava vsebuje 100-odstotno originalne dele, da je v popolnem tehničnem stanju in brez tveganja napak, ki bi jih povzročili ponarejeni deli.
Posodobitev na najnovejši iOS
Renewd iPhone je posodobljen na najnovejšo različico sistema iOS, ki je na voljo v času preskušanja.
Certificiranje
iPhone Renewd je opremljen z uradnim nizozemskim certifikatom Refurbished, edinim svetovno priznanim certifikatom za rabljeno elektroniko.
V celoti v skladu z zahtevami proizvajalca
Postopek Renewd je v celoti usklajen s postopkom proizvajalca, kar povečuje trajnost izdelka.
Originalni deli
Z uporabo originalnih delov izpolnjujemo Applove stroge trajnostne zahteve.
Preprečevanje e-odpadkov
Renewd iPhonu omogoči drugo življenje in prepreči, da bi predčasno postal e-odpadek.
Odlična storitev
Če je z vašim iPhonom kaj narobe, ste upravičeni do dveletne garancije ter brezplačnega prevzema in vračila.
Brezplačno prevzemanje in vračanje
Vaš iPhone bomo prevzeli na vašem domu in vam ga po popravilu vrnili.
Renewd: cenovno ugodno in okolju prijazno!
Upoštevajte, da gre za rabljene izdelke, ki imajo lahko minimalne znake uporabe.
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.