Priključna postaja i-tec USB-C Quattro Display s Power Delivery 85 W
221,42 €
216,99 €
177,86 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Priključna postaja iTec USB-C Quattro Display s Power Delivery 85 W
EAN: 8595611703393
Opis izdelka
Profesionalna priklopna postaja za do štiri zunanje monitorje. Za obdelavo slike uporablja tehnologijo DisplayLink in tehnologijo prenosa videa USB-C. Združljiva s prenosnimi računalniki s priključkom USB-C ali Thunderbolt 3.
Značilnosti
- 6x vrata USB
- Vgrajena vrata LAN
- Podpira polnjenje do 85 W
- 2x DisplayPort in 2x HDMI
- 5x USB 3.0 in 1x USB-C
- Gigabitni ethernet RJ-45
- 2x priključek za zvok in mikrofon
Postaja je opremljena s ključavnico Kensington za zaščito pred krajo in stikalom za varčevanje z energijo. Podpira nosilec VESA za namestitev za monitorjem.
Specifikacije
- 1x vrata USB-C za povezovanje z napravami
- Tehnologija priklopne postaje: USB-C (MST) DisplayLink 3900
- Dostava energije: 85 W
- Video priključki: 2x DisplayPort, 2x HDMI
- Ločljivost: do 2560x1440/50Hz (1 monitor), do 2048x1152/60Hz (2 monitorja)
- 1x vrata Ethernet GLAN RJ-45 (Realtek RTL8153)
- 1x 3,5 mm avdio vhod, 1x 3,5 mm vhod za mikrofon
- Dimenzije izdelka: 197 x 85 x 34 mm
- Teža izdelka: 290 g
Zahteve za strojno opremo
Naprave z brezplačnim USB-C ali Thunderbolt 3.
Zahteve za funkcijo Power Delivery
Naprave s prostim priključkom USB-C ali Thunderbolt 3 s podporo "Power Delivery".
Zahteve za izhodni videoposnetek
Naprave s prostim priključkom USB-C s podporo "DisplayPort Alternate Mode" ali Thunderbolt 3.
Operacijski sistem
Windows 10, macOS*, Android, Chrome OS in Linux z najnovejšimi posodobitvami.
Vsebina paketa
- Izdelek
- Kabel USB-C (100 cm)
- Polnilni adapter (izhod: 20,0/4,75 A, kabel DC 160 cm)
- Priročnik
Lahko bi vas zanimalo
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.