Procesor AMD Ryzen 9 7900X AM5 Box (12 jeder, 24 niti, 4,7 GHz / 5,6 GHz, 76 MB predpomnilnika, 170 W), Radeon Graphics, brez hladilnika
767,10 €
446,15 €
365,70 € Brez DDV

Ob nakupu nad 29€ z DDV prejmete nahrbtnik TonerPartner brezplačno.
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Procesor AMD Ryzen 9 7900X AM5 Box (12 jeder, 24 niti, 4,7 GHz / 5,6 GHz, 76 MB predpomnilnika, 170 W), Radeon Graphics, brez hladilnika Procesor AMD Ryzen™ 9 7900X je zasnovan za osnovne plošče z vtičnico AM5. Procesor je sestavljen iz 12 jeder s 24 nitmi in deluje pri osnovni frekvenci 4,7 GHz, največja frekvenca pa je 5,6 GHz. Predpomnilnik L3 ima 76 MB, TDP procesorja pa je 170 W. Procesor ima vgrajeno grafično kartico Radeon. Ključne lastnosti: - 12 jeder, 24 niti in TDP 170 W - Odklenjen množitelj za enostavno prekrmiljenje - 5 nm arhitektura "Zen 4" - Frekvenca do 5,6 GHz - Odlična učinkovitost - AMD EXPO, tehnologija AMD Ryzen - Podpora za pomnilnik DDR5 - Podpora PCI Express® 5.0 Specifikacije: Procesorji: Serija procesorjev: Ryzen, Ryzen, Ryzen, Ryzen, Ryzen, Ryzen: AMD Ryzen 9 Kodno ime: Zen 4 Oznaka modela: Ryzen 9 (Raphael) Generacija procesorjev: Ryzen - serija 7000 Vtičnica: vtičnica AM5 Število jeder: 12 Število niti: 24 Delovna frekvenca [MHz]: 4.700 Turbo frekvenca [MHz]: 5 600 Različica PCI Express®: PCIe 5.0 Samodejno prekomerno taktiranje: Da Večnitnost: Da Odklenjen množitelj: Da Podpora za čipovje: AMD B650, AMD B650E, AMD X670, AMD X670E Vključen hladilnik: Ne AMD Radeon™ Graphics Frekvenca grafičnega jedra [MHz]: 2.200 Mikroarhitektura: RDNA 2 Shader jedra: 128 Osnovna frekvenca: 400 MHz Predpomnilnik L1: 768KB Predpomnilnik L2: 12 288 kB Predpomnilnik L3: 64 000 kB Podprt pomnilnik procesorja do: DDR5, 5 200 MHz Tehnologija [nm]: 5 Max. 105 TDP (toplotna moč) [W]. Številka dela: 100-100000589WOF
Lahko bi vas zanimalo
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.