Reyee RG-ES208GC Pametno ročno stikalo

- 3%

simbolična fotografija

Reyee RG-ES208GC Pametno ročno stikalo
Reyee RG-ES208GC Pametno ročno stikalo
Reyee RG-ES208GC Pametno ročno stikalo
Reyee RG-ES208GC Pametno ročno stikalo
Reyee RG-ES208GC Pametno ročno stikalo
Reyee RG-ES208GC Pametno ročno stikalo
številka artikla
3385625
OEM
RG-ES208GC
Proizvajalec
OEM
Točke zvestobe: 2
0 ocen
Na zalogi 2 kos, 22.5.2024 že pri vas

54,70 €

53,24 €

43,64 € Brez DDV

Najnižja cena v zadnjih 30 dneh: 51,02 €
Na zalogi 2 kos, 22.5.2024 že pri vas

53,24 €

54,70 €

43,64 € Brez DDV

Morda vam bo koristilo

Opis in parametri

Reyee RG-ES208GC Pametno ročno stikalo

Reyee RG-ES208GC je inteligentno stikalo podjetja Ruijie. Ponuja 8 gigabitnih priključkov LAN in je idealno za zahtevne omrežne aplikacije.

Oblikovanje in delovanje

Stikalo ima kompaktno zasnovo s kovinskim ohišjem. Ventilatorja ni, zato deluje tiho. Poraba energije je največ 4 W.

Upravljanje in funkcije

Stikalo je mogoče upravljati prek spletnega vmesnika in oblaka. Podpira do 16 VLAN, DHCP snooping, testiranje kablov in zaščito proti zvijanju.

Posebne značilnosti

Stikalo samodejno prepozna kamere IP, kar je edinstvena vrednost za omrežje CCTV. Poleg tega ima samodejno preprečevanje izogibanja.

Vsebina paketa

  • Storitve
  • Napajalnik 5 V/1 A

Tehnični parametri

Priključki in vmesniki

Hitrost LAN: 10/100/1000Mbps

Napajanje

Vrsta napajanja: priključek za enosmerni tok

Največja poraba energije: 4 W

Napajanje prek konektorja/vtičnice: 5V / 1A

Fizične značilnosti

Oblikovanje: namizni računalnik

Shashi: Metal

Delovna temperatura: od 0 do 40 °C

Širina: 160 mm

Višina: 24 mm

Globina: 75 mm

Splošno

Hitrost preklapljanja: 16 Gb/s

Tabela naslovov MAC: 4000

Hitrost posredovanja paketov: 11,9 Mpps

Programska oprema

Upravljanje: spletni vmesnik, oblak Ruijie

Funkcije: VLAN, DHCP snooping

Privzet naslov IP: 10.44.77.200

Privzeto uporabniško ime in geslo: nastavljeno ob prvem zagonu

Parametri

Maksimalno število vrat
Izvedba
Upravljanje
Lastnosti switche
Proizvajalci

Svetovanje

Najpogostejša vprašanja

Ali je možen osebni prevzem blaga?

Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.

Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?

Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta

Ali lahko prevozniku plačam s kartico?

Da, kurirju lahko plačate s kartico.

Ali se moram ob nakupu registrirati?

Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).

Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?

Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.

Kje se nahaja paket z mojim naročilom?

Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.

Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?

Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/

Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?

Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.

Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?

Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.

Kaj so točke zvestobe?

Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.

Kje si lahko ogledam svoje račune?

Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi

Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?

Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.

O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.

Potrebujete pomoč? Pomagali vam bomo.

Svetovalka
pri izbiri
BREZPLAČNA DOSTAVA za nakup že od 49 €
Široka izbira. Ponujamo več kot 52000 izdelkov.
Pri nas imate čas. Blago lahko vrnete v 30 dneh.
Nagradili vas bomo. Za vsak nakup prejmete točke zvestobe.

Stranke nas hvalijo

90% strank priporoča glede na vprašalnike o zadovoljstvu v zadnjih 90 dnevih.