TP-Link LS105LP Stikalo 1x LAN, 4x LAN s PoE, 41W
31,98 €
26,21 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
TP-Link LS105LP - Stikalo PoE za učinkovite omrežne rešitve
TP-Link LS105LP je stikalo PoE brez možnosti upravljanja. Ponuja vam 5x 10/100Mbps LAN vrata. Od tega 4 vrata podpirajo PoE 802.3af do 15,4 W/vrat.
Skupni proračun PoE tega stikala je 41 W.
Razširjeni način in samodejna obnovitev PoE
Stikalo omogoča PoE na razdalji do 250 m. To je mogoče z aktiviranjem posebnega stikala. To stikalo zmanjša hitrost linije na priključkih PoE na 10 Mb/s.
Stikalo omogoča tudi samodejno obnovitev PoE. Ta samodejno ponovno zažene neodzivne naprave, ki se napajajo s PoE.
Vsebina paketa
- Stikalo
- Napajalnik 53,5 V/0,81 A
- Priročnik za namestitev
Tehnični parametri
Priključki in vmesniki
Hitrost LAN: (5) 10/100Mbps
Napajanje
Vrsta napajanja: priključek za enosmerni tok
Vrste PoE:PoE-Out (samo)
Podprti standardi za izhod PoE: 802.3af
Število izhodnih vrat PoE: 4
Proračun PoE [W]: 41
PoE na razdalji do 250 m: Da
Največja poraba energije [W]: 2,4
Napajanje prek konektorja/vtičnice: 53 V DC
Fizične značilnosti
Oblikovanje: namizni računalnik
Ventilatorji: brez ventilatorja
Shashi: Metal
Delovna temperatura [°C]: 0 do 40
Širina [mm]: 100
Višina [mm]: 25
Globina [mm]: 98
Splošno
Hitrost preklapljanja [Gbps]: 1
Tabela naslovov MAC: 2000
Jumbo okvir [bajti]: 2048
Hitrost posredovanja paketov [Mpps]: 0,74
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.