TP-Link LS105LP Stikalo 1x LAN, 4x LAN s PoE, 41W

simbolična fotografija

TP-Link LS105LP Stikalo 1x LAN, 4x LAN s PoE, 41W
TP-Link LS105LP Stikalo 1x LAN, 4x LAN s PoE, 41W
TP-Link LS105LP Stikalo 1x LAN, 4x LAN s PoE, 41W
TP-Link LS105LP Stikalo 1x LAN, 4x LAN s PoE, 41W
TP-Link LS105LP Stikalo 1x LAN, 4x LAN s PoE, 41W
TP-Link LS105LP Stikalo 1x LAN, 4x LAN s PoE, 41W
številka artikla
AGTPL00066
OEM
LS105LP
Proizvajalec
TP-Link
Točke zvestobe: 1
0 ocen
Na zalogi 8 kos, 15.5.2024 že pri vas

31,98 €

26,21 € Brez DDV

Najnižja cena v zadnjih 30 dneh: 31,70 €
Na zalogi 8 kos, 15.5.2024 že pri vas

31,98 €

26,21 € Brez DDV

Morda vam bo koristilo

Opis in parametri

TP-Link LS105LP - Stikalo PoE za učinkovite omrežne rešitve

TP-Link LS105LP je stikalo PoE brez možnosti upravljanja. Ponuja vam 5x 10/100Mbps LAN vrata. Od tega 4 vrata podpirajo PoE 802.3af do 15,4 W/vrat.

Skupni proračun PoE tega stikala je 41 W.

Razširjeni način in samodejna obnovitev PoE

Stikalo omogoča PoE na razdalji do 250 m. To je mogoče z aktiviranjem posebnega stikala. To stikalo zmanjša hitrost linije na priključkih PoE na 10 Mb/s.

Stikalo omogoča tudi samodejno obnovitev PoE. Ta samodejno ponovno zažene neodzivne naprave, ki se napajajo s PoE.

Vsebina paketa

  • Stikalo
  • Napajalnik 53,5 V/0,81 A
  • Priročnik za namestitev

Tehnični parametri

Priključki in vmesniki

Hitrost LAN: (5) 10/100Mbps

Napajanje

Vrsta napajanja: priključek za enosmerni tok

Vrste PoE:PoE-Out (samo)

Podprti standardi za izhod PoE: 802.3af

Število izhodnih vrat PoE: 4

Proračun PoE [W]: 41

PoE na razdalji do 250 m: Da

Največja poraba energije [W]: 2,4

Napajanje prek konektorja/vtičnice: 53 V DC

Fizične značilnosti

Oblikovanje: namizni računalnik

Ventilatorji: brez ventilatorja

Shashi: Metal

Delovna temperatura [°C]: 0 do 40

Širina [mm]: 100

Višina [mm]: 25

Globina [mm]: 98

Splošno

Hitrost preklapljanja [Gbps]: 1

Tabela naslovov MAC: 2000

Jumbo okvir [bajti]: 2048

Hitrost posredovanja paketov [Mpps]: 0,74

Parametri

Svetovanje

Najpogostejša vprašanja

Ali je možen osebni prevzem blaga?

Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.

Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?

Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta

Ali lahko prevozniku plačam s kartico?

Da, kurirju lahko plačate s kartico.

Ali se moram ob nakupu registrirati?

Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).

Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?

Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.

Kje se nahaja paket z mojim naročilom?

Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.

Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?

Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/

Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?

Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.

Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?

Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.

Kaj so točke zvestobe?

Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.

Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?

Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.

Kje si lahko ogledam svoje račune?

Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi

O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.

Potrebujete pomoč? Pomagali vam bomo.

Svetovalka
pri izbiri
Prevzemna mesta. Do 903 prevzemnih mest.
Široka izbira. Ponujamo več kot 51000 izdelkov.
Pri nas imate čas. Blago lahko vrnete v 30 dneh.
Nagradili vas bomo. Za vsak nakup prejmete točke zvestobe.

Stranke nas hvalijo

90% strank priporoča glede na vprašalnike o zadovoljstvu v zadnjih 90 dnevih.