Samsung USB -C/3.2 Gen1 Flash Disk 64GB
18,46 €
15,13 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Shranjevanje USB-C na poti En zunanji SSD za shranjevanje vsega. Ergonomsko oblikovan za vseprisotna vrata USB Type-C™. Ta eleganten, prenosni disk s podporo Samsung NAND flash združuje zanesljivo zmogljivost in prilagodljivost za uporabo v več napravah. Zmogljivost in hitrost Zakaj bi morali izbirati med zmogljivostjo in zanesljivostjo? Ta hiter in zmogljiv SSD disk prenese 4 GB datotek v samo 11 sekundah s hitrostjo branja USB 3.1 do 400 MB/s in je tudi nazaj združljiv z USB 3.0/2.0. To je Samsungov bliskovni pomnilnik NAND, vrhunska kakovost v praksi. Sodobna stilska izjava Ta pogon USB-C ni le videti dobro, ampak ponuja tudi odlično zmogljivost. Izjemno tanko ohišje s skrivnostno modrim zaključkom govori samo zase. Type-C™ ima priročen obojestranski vtič, zato ga lahko brez težav priključite na vse svoje naprave. Velike datoteke lahko prenašate s stilom in lahkoto. Vsestranska povezljivost USB-C je dandanes stalnica, prav tako pa tudi vaš pomnilnik. Ta priročni žepni disk je združljiv z vsemi vašimi napravami, vključno s prenosniki, tabličnimi računalniki, pametnimi telefoni in fotoaparati, zato ga lahko uporabljate kjer koli. Ponuja do 256 GB pomnilniške zmogljivosti, tako da je dovolj prostora za 63 730 fotografij ali do 12 ur videoposnetkov 4K. Robusten in zanesljiv Vaše datoteke so varne, kjer koli ste. Samsung je vodilni proizvajalec bliskovnega pomnilnika, zato je Type-C™ zanesljiv SSD za shranjevanje vaših dragocenih podatkov. Ohišje je odporno na vodo, udarce, magnetna polja, ekstremne temperature in rentgenske žarke, zanj pa je na voljo tudi 5-letna omejena garancija.
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.