SanDisk Ultra USB 512 GB USB 3.0 črn

simbolična fotografija

SanDisk Ultra USB 512 GB USB 3.0 črn
številka artikla
AG632491
OEM
SDCZ48-512G-G46
Proizvajalec
Sandisk
Točke zvestobe: 3
0 ocen
Na zalogi 1 kos, 21.5.2024 že pri vas

67,50 €

55,33 € Brez DDV

Najnižja cena v zadnjih 30 dneh: 67,47 €
Na zalogi 1 kos, 21.5.2024 že pri vas

67,50 €

55,33 € Brez DDV

Morda vam bo koristilo

Opis in parametri

Flash disk SanDisk Ultra USB 3.0 združuje hitrejši prenos podatkov in veliko zmogljivost v kompaktnem in elegantnem ohišju. Prihranite čas pri prenašanju datotek na pogon z do desetkrat hitrejšim prenosom kot pri standardnem pogonu USB 2.0. Pogon je primeren za shranjevanje najobsežnejših medijev in dokumentov. Hitro prenašajte datoteke z večjo hitrostjo prenosa Hitrost prenosa SanDisk Ultra USB 3.0 Flash Drive do 130 MB/s skrajša čas, ki ga čakate, da prenesete datoteke z diska v računalnik. Ta hitri pogon s podporo USB 3.0 vam omogoča do 10-krat hitrejši prenos in shranjevanje velikih datotek kot pri pogonih USB 2.0. Elegantna, prenosna zasnova Flash disk SanDisk Ultra USB 3.0 z elegantno črno zasnovo je tako eleganten kot praktičen. Ta kompaktni in prenosni disk imejte vedno pri sebi v žepu ali torbici. Programska oprema SanDisk SecureAccess™ poskrbi za zasebnost vaših datotek Flash disk SanDisk Ultra USB 3.0 ima programsko opremo SanDisk SecureAccess, ki vam omogoča, da na disku ustvarite zasebno, z geslom zaščiteno mapo za vaše občutljive datoteke. Vaše datoteke bodo zaščitene s 128-bitnim šifriranjem AES, da bodo ostale zaupne, tudi ko boste disk delili z drugimi. Priključek. Standard USB: USB 3.0 Hitrost prenosa (branje): 130 MB/s Dimenzije: 10,67 x 22,1 x 7,87 mm Izvlečni priključek USB: Da Zmogljivost: 512 GB Vrsta pomnilniške kartice USB Kapaciteta pomnilniške kartice 512 GB Natančna hitrost branja (MB/s) 130 Hitrost branja (MB/s) 101-150 MB/s Vmesnik (USB) USB 3.0

Parametri

Svetovanje

Najpogostejša vprašanja

Ali je možen osebni prevzem blaga?

Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.

Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?

Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta

Ali lahko prevozniku plačam s kartico?

Da, kurirju lahko plačate s kartico.

Ali se moram ob nakupu registrirati?

Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).

Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?

Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.

Kje se nahaja paket z mojim naročilom?

Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.

Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?

Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/

Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?

Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.

Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?

Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.

Kaj so točke zvestobe?

Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.

Kje si lahko ogledam svoje račune?

Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi

Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?

Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.

O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.

Potrebujete pomoč? Pomagali vam bomo.

Svetovalka
pri izbiri
BREZPLAČNA DOSTAVA za nakup že od 49 €
Široka izbira. Ponujamo več kot 52000 izdelkov.
Pri nas imate čas. Blago lahko vrnete v 30 dneh.
Nagradili vas bomo. Za vsak nakup prejmete točke zvestobe.

Stranke nas hvalijo

90% strank priporoča glede na vprašalnike o zadovoljstvu v zadnjih 90 dnevih.