Savo Original razkužilo 4L

- 24%

simbolična fotografija

Savo Original razkužilo 4L
številka artikla
511301049
OEM
204936
Proizvajalec
Savo
0 ocen
Na zalogi 3 kos, 7.5.2024 že pri vas

9,52 €

7,28 €

5,97 € Brez DDV

Najnižja cena v zadnjih 30 dneh: 7,03 €
Na zalogi 3 kos, 7.5.2024 že pri vas

7,28 €

9,52 €

5,97 € Brez DDV

Morda vam bo koristilo

Opis in parametri

Najbolje prodajano čistilo in razkužilo na Češkem. Savo Original je odličen pomočnik za ohranjanje čistoče in varnosti vašega doma in okolice. Zanesljivo odstranjuje bakterije, viruse, alge in nižje glive. Zasnovan je za razkuževanje vode in površin v gospodinjstvu in je na češkem trgu že več kot 30 let zelo priljubljen pri potrošnikih. Njegova uporaba je vsestranska. Zanesljivo odstranjuje nevarne viruse in bakterije, ki napadajo površine v vašem domu ter vodo v vodnjakih in bazenih. SAVO Original je zato primeren za razkuževanje vode, ta SAVO za vodnjake, ali če želite SAVO za bazene ali SAVO za plavalne bazene, je enostaven za uporabo v skladu z navodili na etiketi.

Čiščenje in razkuževanje površin in predmetov: uporablja se za čiščenje in razkuževanje tal, pohištva, kuhinjskih in higienskih pripomočkov. Uporabite raztopino iz 1 l pripravka SAVA Original in 10 l vode. 10 ml SAVA SAVA in 10 litrov SAVA SAVA L. Močno umazanijo je treba najprej mehansko odstraniti. Igrače, predmete in površine, ki pridejo v stik s hrano, po 30 minutah sperite s pitno vodo.

Razkuževanje pitne vode v vodnjakih: odmerek na vsakih 1000 litrov. 20 ml zdravila SAVA Original. Vodno površino postrgajte z razredčeno raztopino SAVA (npr. zmešano v vedru ali zalivalki). Po 30 minutah se voda razkuži, hkrati pa se razporedi aktivna snov.

Razkuževanje in odstranjevanje alg v bazenih: Savo Original je izdelek, primeren za razkuževanje bazenov. Nadomešča tako imenovani klorni šok v bazenskem programu.

OPOZORILO
Standardni stavki o nevarnosti:
H290 Lahko je koroziven za kovine.
H314 Povzroča hude poškodbe kože in oči.
H400 Zelo strupeno za vodne organizme.

Navodila za varno ravnanje:
P102 Hraniti zunaj dosega otrok.
P234 Shranjujte samo v originalni embalaži.
P273 Izogibajte se sproščanju v okolje.
P280 Nosite zaščitne rokavice/zaščitna oblačila/očala/obrazni ščitnik.
P303 P361 P353 V PRIMERU SODELOVANJA S KOŽO (ali lasmi): takoj odstranite vsa onesnažena oblačila. Izperite kožo z vodo/prhanjem.
P305 P351 P338 V PRIMERU ZADRŽEVANJA OČI: Nekaj minut nežno izpirati z vodo. Odstranite kontaktne leče, če so na mestu in če jih je mogoče zlahka odstraniti. Nadaljujte z izpiranjem.
P312 Če se počutite slabo, pokličite informacijski center za toksične snovi/zdravnika.
P391 Zberite puščeni izdelek.
P501 Embalažo odstranite v skladu z veljavno zakonodajo, prazno embalažo oddajte v komunalne odpadke.

EUH206 Pozor! Ne uporabljajte skupaj z drugimi izdelki. Lahko sprošča nevarne pline (klor).

Pozor, jedko! Za prodajo samo osebam, starejšim od 18 let.

DOSTAVA SAMO V OSTRAVI IN OKOLICI ALI OSEBNI PREVZEM. DOSTAVA Z DOSTAVNO SLUŽBO ALI PAKETNO DOSTAVO NI MOGOČA.

Parametri

Vrsta blaga
Znamka
Vsebina

Svetovanje

Najpogostejša vprašanja

Ali je možen osebni prevzem blaga?

Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.

Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?

Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta

Ali lahko prevozniku plačam s kartico?

Da, kurirju lahko plačate s kartico.

Ali se moram ob nakupu registrirati?

Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).

Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?

Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.

Kje se nahaja paket z mojim naročilom?

Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.

Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?

Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/

Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?

Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.

Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?

Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.

Kaj so točke zvestobe?

Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.

Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?

Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.

Kje si lahko ogledam svoje račune?

Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi

O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.

Potrebujete pomoč? Pomagali vam bomo.

Svetovalka
pri izbiri
Prevzemna mesta. Do 903 prevzemnih mest.
Široka izbira. Ponujamo več kot 51000 izdelkov.
Pri nas imate čas. Blago lahko vrnete v 30 dneh.
Nagradili vas bomo. Za vsak nakup prejmete točke zvestobe.

Stranke nas hvalijo

90% strank priporoča glede na vprašalnike o zadovoljstvu v zadnjih 90 dnevih.