SET Ajax StarterKit 2 bela (20293)
Ta izdelek ni več na voljo, zato ga ni mogoče naročiti.
Oglejte si alternativni izdelek. Zagotovo boste nekaj izbrali.
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Ajax StarterKit 2 bela
EAN: 810031990061
Varnostni sistem Ajax
Ajax StarterKit je temelj varnostnega sistema Ajax.
Z dodajanjem drugih komponent postane vsestranski sistem.
Varuje vas pred vlomom, požarom ali poplavo.
Oblikovanje in prijaznost do uporabnika
Ajax StarterKit ima edinstveno brezčasno zasnovo.
Je zelo prijazen do uporabnika.
Inteligentna nadzorna plošča Ajax Hub
Vozlišče Ajax je hrbtenica celotnega sistema.
Z drugimi komponentami sistema komunicira s protokolom Jaweller.
Pametna aplikacija Ajax
Komplet Ajax StarterKit je združljiv s pametno aplikacijo Ajax.
Aplikacija je na voljo za operacijska sistema Android in iOS ter je v celoti v češkem jeziku.
Kaj vsebuje Ajax StarterKit?
- 1x Ajax Hub - inteligentna nadzorna plošča
- 1x Ajax SpaceControl - nadzorni ključ z gumbom za paniko
- 1x Ajax DoorProtect - brezžični detektor vrat in oken
- 1x Ajax MotionProtect - brezžični detektor gibanja PIR
Komunikacijski protokol draguljarja
Jeweller omogoča povezavo komponent s središčem Ajax na razdalji do 2.000 m.
Naprave samodejno uravnavajo moč radijskega signala glede na razdaljo.
Rešitve v oblaku
Ajax uporablja rešitev v oblaku za hitro in natančno upravljanje operacij in procesov.
Prenos alarmnega sporočila iz vozlišča Ajax do strežnika in uporabnika je izjemno hiter.
Namestitev in konfiguracija
Namestitev komponent Ajax je hitra in enostavna zaradi sistema SmartBracket.
Pametna aplikacija Ajax vam pomaga izbrati ustrezno namestitev komponent.
Pametna aplikacija Ajax
Pametna aplikacija Ajax omogoča hiter in intuitiven nadzor sistema.
Aplikacija brezplačno zagotavlja podrobne informacije o stanju sistema in redne posodobitve.
Tehnične specifikacije:
Dimenzije paketa: 285 x 305 x 75 mm
Teža paketa: 1 070 g
EAN koda: 810031990061
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.