Slušalke CARNEO BT S4
40,71 €
33,37 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Slušalke CARNEO BT S4
Odkrijte brezžično svobodo
S slušalkami Bluetooth CARNEO S4 uživajte v glasbi ali telefonskih klicih brez omejitev.
Brezžična tehnologija
Slušalke so opremljene z najnovejšo tehnologijo Bluetooth 5.0.
Udobje brez uporabe rok
Omogočajo prostoročno telefoniranje.
Powerbank za polnjenje
Baterija za polnjenje z zmogljivostjo 1500 mAh bo podaljšala življenjsko dobo slušalk.
Najboljši zvok
Zagotavljajo visokokakovosten, jasen in dinamičen zvok z močnimi nizkimi toni.
Hitro in enostavno združevanje
Enostavno se povežite s telefonom in ga takoj uporabite.
Krmiljenje slušalk
Gumb za upravljanje glasbe in klicev neposredno na slušalkah.
Kakovostna izdelava
Narejen je iz najboljših materialov za dolgo življenjsko dobo.
Prilagodljivi nastavki
Tri velikosti nastavkov za udobno prileganje po vaši izbiri.
Vgrajen mikrofon
Visokokakovosten mikrofon za jasne klice brez motenj.
Zakaj izbrati CARNEO S4?
- Lahke in vzdržljive: slušalke so izjemno lahke in odporne na znoj.
- Odlična zvočna zaščita: zagotavljajo odlično zvočno zaščito za nemoteno poslušanje.
- Združljivost: slušalke so združljive z vsemi mobilnimi telefoni in tabličnimi računalniki.
- Brezžično polnjenje: 1500 mAh polnilna postaja power banke za daljše poslušanje glasbe.
Vsebina paketa
- Slušalke Bluetooth CARNEO S4
- Čepki za ušesa v treh velikostih
- Polnilni kabel USB
- Uporabniški priročnik
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.