SM-A047 Galaxy A04s Black SAMSUNG
Ta izdelek ni več na voljo, zato ga ni mogoče naročiti.
Oglejte si alternativni izdelek. Zagotovo boste nekaj izbrali.
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Samsung Galaxy A04s - vaš novi pametni partner
Z novim Samsung Galaxy A04s se podajte v svet tehnologije. Njegova elegantna oblika, zmogljiv procesor in velika zmogljivost baterije vas bodo očarali.
Oblikovanje in prikaz
Galaxy A04s odlikujeta minimalistična zasnova in udoben oprijem. Njegov 6,5-palčni zaslon Infinity-V z ločljivostjo HD vas popelje v svet svetlih in kristalno čistih slik.
Fotografske spretnosti
Zaradi sistema štirih kamer lahko svoje spomine zajamete v profesionalni kakovosti. Glavna kamera s 50 MP, makroobjektiv z 2 MP in globinska kamera z 2 MP vam omogočajo eksperimentiranje s perspektivo in zajemanje tudi najfinejših podrobnosti.
Moč in zmogljivost
Samsung Galaxy A04s poganja zmogljiv osemjedrni procesor Samsung Exynos 850 in 3 GB pomnilnika RAM. Ponuja 32 GB notranjega pomnilnika z možnostjo razširitve do 1 TB s kartico MicroSD.
Baterija in povezljivost
Telefon je opremljen z baterijo s kapaciteto 5.000 mAh in podporo za 15W hitro polnjenje. Ponuja povezljivost 4G (Nano SIM - SIM 1 SIM 2 MicroSD), standard WiFi 802.11a/b/g/n/ac (Dual-Band 2,4/5 GHz), VHT80, Bluetooth 5.0, NFC, USB-C in 3,5 mm priključek.
Senzorji in navigacija
Galaxy A04s je opremljen s senzorjem pospeška, žiroskopskim senzorjem, geomagnetnim senzorjem, senzorjem svetlobe, senzorjem bližine in senzorjem prstnih odtisov. Za navigacijo uporablja GPS, A-GPS, Glonass, Beidou in Galileo.
Dimenzije in vsebina paketa
Telefon meri 164,7 × 76,7 × 9,1 mm in tehta 195 g. Paket vsebuje telefon, podatkovni kabel, iglo za odstranjevanje kartice SIM in priročnik.
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.