SM-A146 Galaxy A14 5G 4 128 Sil. SAMSUNG
244,55 €
233,91 €
191,73 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Samsung Galaxy A14 5G: srebrni dragulj
Galaxy A14 5G je odličen pametni telefon priznane blagovne znamke Samsung. S sodobnim uporabniškim vmesnikom ONE UI 5.1 in najnovejšim operacijskim sistemom Android 13.
Neverjetna zmogljivost
Telefon poganja procesor MediaTek MT6833V s frekvenco do 2,2 GHz in osmimi jedri. Skupaj s 4 GB pomnilnika RAM zagotavlja gladko in hitro delovanje.
Ogromno prostora za shranjevanje
128 GB notranjega pomnilnika je mogoče razširiti z dodatno kartico MicroSD do 1 TB.
Osupljiv zaslon
6,6-palčni zaslon PLS LCD z ločljivostjo Full HD 2.408 × 1.080 ponuja ločljivost 401 PPI.
Profesionalne fotografije
Sprednja kamera s 13 MPx in zadnja kamera s 50 MPx omogočata profesionalno fotografiranje in snemanje videoposnetkov.
Povezljivost
Podpora za 5G/4G LTE (Dual SIM), WiFi 802.11 a/b/g/n/ac, Bluetooth 5.2, NFC in USB-C s podporo OTG.
Navigacija in senzorji
Telefon je opremljen z navigacijo GPS/Glonass/Beidou/Galileo/QZSS in številnimi senzorji, kot so pospeškomer, senzor prstnih odtisov, geomagnetni senzor, svetlobni senzor in senzor bližine.
Audio
Stereo zvočniki s podporo Dolby Atmos za popoln zvok.
Baterije in polnjenje
Baterija s 5000 mAh in 15W super hitrim polnjenjem zagotavlja dolgo življenjsko dobo baterije in hitro polnjenje.
Dimenzije in teža
Dimenzije telefona so 167,7 × 78,0 × 9,1 mm, teža pa 205 g.
Barva
Telefon je na voljo v elegantni srebrni barvi.
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.