SOI 2200SL USTNA PRHA SENCOR
Ta izdelek ni več na voljo, zato ga ni mogoče naročiti.
Oglejte si alternativni izdelek. Zagotovo boste nekaj izbrali.
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
SOI 2200SL Ustna prha Sencor
Številka izdelka: 8590669252244
Učinkovito odstranjevanje bakterij in zobnih oblog
Ustna prha Sencor učinkovito odstranjuje bakterije, ostanke hrane in zobne obloge v medzobnih prostorih in parodontalnih žepkih.
Preprečevanje težav v ustni votlini
Redno čiščenje pomaga preprečevati parodontalno bolezen, nastajanje zobnega kamna, zobno gnilobo in slab zadah.
Zamenljive glave za popolno čiščenje
- Standardni nastavek: idealen za rutinsko čiščenje, odstranjuje bakterije med zobmi in na stiku med zobmi in dlesnijo.
- Čistilo za jezik: za čiščenje jezika in ličnic, odstranjuje bakterije, ostanke hrane in odmrle celice s površine.
- Depresijski čistilec: za čiščenje težko dostopnih ali občutljivih predelov posebna zasnova zagotavlja kakovostno čiščenje tudi pri uporabi nizkega tlaka.
- Ortodontski nastavek: za čiščenje pri nošenju zobnega aparata ali težko dostopnih mest na mostičku.
Nega dlesni
Ustna prha Sencor masira ter pomaga pri prekrvavitvi in regeneraciji dlesni.
Primerno za ortodontske aparate in mostičke
Tlak vode doseže običajno težko dostopna mesta, zato je idealen za čiščenje med nošenjem zobnih aparatov in mostičkov.
10 stopinj vodnega tlaka
10 stopenj vodnega tlaka ustreza vsem potrebam dlesni, tudi občutljivim in obolelim dlesnim.
2-minutni časovnik za optimalno čiščenje
Varnostno napajanje je primerno tudi za mokre kopalnice.
Največja higiena
Magnetno držalo za prho za največjo higieno.
Tehnične specifikacije
- Prostornina rezervoarja: 600 ml
- Frekvenca črpalke: 1.400 impulzov/minuto
- Največja tlačna sila vode: 758 kPa
- Dolžina kabla: 1,2 m
- Dimenzije (V × Š × G): 200 × 100 × 147 mm
- Teža: 550 g (vključno s šobo)
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.