Spletna kamera DICOTA PRO Plus Full HD

simbolična fotografija

Spletna kamera DICOTA PRO Plus Full HD
Spletna kamera DICOTA PRO Plus Full HD
Spletna kamera DICOTA PRO Plus Full HD
Spletna kamera DICOTA PRO Plus Full HD
Spletna kamera DICOTA PRO Plus Full HD
Spletna kamera DICOTA PRO Plus Full HD
številka artikla
3937574
OEM
D31841
Proizvajalec
Dicota
Točke zvestobe: 2
0 ocen
Na zalogi > 20 kos, 9.5.2024 že pri vas

49,54 €

40,61 € Brez DDV

Najnižja cena v zadnjih 30 dneh: 38,91 €
Na zalogi > 20 kos, 9.5.2024 že pri vas

49,54 €

40,61 € Brez DDV

Morda vam bo koristilo

Opis in parametri

Spletna kamera DICOTA PRO Plus Full HD

Spletna kamera PRO Plus Full HD je idealna za spletne seminarje, videokonference, prenos v živo in še veliko več.

Osupljiva kakovost slike

Ta spletna kamera z ločljivostjo 1080P zagotavlja jasno, barvno zvesto kakovost videoposnetkov in slik.

Samodejno ostrenje in izravnava beline

Optika za samodejno ostrenje in uravnoteženje beline zagotavlja podrobno sliko v vsakem trenutku, ne glede na oddaljenost od fotoaparata.

Enostavna namestitev in uporaba

Kamera je opremljena s tehnologijo Plug & Play, zato ni treba namestiti dodatne programske opreme ali gonilnikov.

Prilagodljivo pozicioniranje

Fotoaparat lahko zaradi priročne sponke za namestitev fotoaparata namestite na zaslon, prenosni računalnik, stativ ali mizo.

Vgrajen digitalni mikrofon

Mikrofon z dometom 5 metrov omogoča jasen in čist zvok za videokonference.

Specifikacije

  • Ločljivost Full HD 1080p (1920 x 1080)
  • USB 2.0: združljiv z večino priljubljenih naprav USB
  • Dimenzije: 70 x 44 x 50,7 mm
  • Teža: 0,077 kg

Ta spletna kamera je združljiva z računalniki Mac, Windows in drugimi napravami s podporo USB-C.

Spletna kamera PRO Plus Full HD je odlična izbira za vse, ki iščejo kakovostno in zanesljivo spletno kamero.

Parametri

Vrsta blaga
Proizvajalci

Svetovanje

Najpogostejša vprašanja

Ali je možen osebni prevzem blaga?

Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.

Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?

Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta

Ali lahko prevozniku plačam s kartico?

Da, kurirju lahko plačate s kartico.

Ali se moram ob nakupu registrirati?

Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).

Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?

Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.

Kje se nahaja paket z mojim naročilom?

Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.

Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?

Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/

Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?

Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.

Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?

Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.

Kaj so točke zvestobe?

Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.

Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?

Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.

Kje si lahko ogledam svoje račune?

Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi

O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.

Potrebujete pomoč? Pomagali vam bomo.

Svetovalka
pri izbiri
Prevzemna mesta. Do 903 prevzemnih mest.
Široka izbira. Ponujamo več kot 51000 izdelkov.
Pri nas imate čas. Blago lahko vrnete v 30 dneh.
Nagradili vas bomo. Za vsak nakup prejmete točke zvestobe.

Stranke nas hvalijo

90% strank priporoča glede na vprašalnike o zadovoljstvu v zadnjih 90 dnevih.