Športna zapestnica CARNEO Gear 2nd Gen. Zlato
Ta izdelek ni več na voljo, zato ga ni mogoče naročiti.
Oglejte si alternativni izdelek. Zagotovo boste nekaj izbrali.
Ob nakupu nad 29 € z DDV prejmete nahrbtnik TonerPartner brezplačno.
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Športna zapestnica CARNEO Gear 2nd Gen. Gold
EAN: 8588007861357
Splošni opis
Elegantna in vsestranska športna zapestnica CARNEO Gear 2nd Gen. v zlati barvi.
Spremljanje dejavnosti
Spremlja vaše dnevne dejavnosti in vas opozori na dohodni klic, sporočilo SMS ali sporočilo iz spletnih aplikacij.
Značilnosti
- Merjenje kalorij
- Samodejno merjenje srčnega utripa
- Menstrualni koledar
- Zaslon IPS
- 7 športnih načinov
- Merjenje krvnega tlaka in oksigenacije krvi
- Z enim polnjenjem zdrži do 5-7 dni
- Monitor kakovosti spanja
Tehnične podrobnosti
Imajo okrogel barvni zaslon IPS, ki ga lahko aktivirate s preprostim zasukom roke.
Odporen na vodo in prah s certifikatom IP67.
Združljiv z operacijskima sistemoma iOS in Android.
Trak je prijeten na otip in zagotavlja udobje ves dan.
Funkcija SPORT
7 športnih načinov za jasen prikaz vseh podatkov, ki jih potrebujete med aktivnostjo.
Stalno merjenje srčnega utripa med športno dejavnostjo.
Spremljanje kalorij z možnostjo nastavitve dnevnega cilja.
Zakaj izbrati CARNEO Gear 2nd Gen.?
Natančno sledijo vašim telesnim dejavnostim, štejejo zagorele kalorije, število prehojenih korakov in številne druge parametre.
Imajo menstrualni koledar ter merijo krvni tlak in oksigenacijo krvi.
Samodejno merjenje stresa čez dan.
Vse pomembne informacije so prikazane na zaslonu IPS, pa tudi na pametnem telefonu.
Zaslon je barvit in lahko berljiv, hkrati pa je vgrajen v uro, tako da ne štrli neprijetno ven.
Zaslon se prižge s preprostim zasukom zapestja, tako da lahko preberete čas ali dostopate do ključnih informacij na najbolj naraven način, tako kot pri klasični uri.
Odporni so na prah in vodo, saj ustrezajo strogemu certifikatu IP67.
S pametnim telefonom se poveže prek varčne povezave Bluetooth.
Zaključek
Po nekaj treningih z napravo CARNEO Gear 2. generacije ne boste več želeli trenirati s čim drugim.
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.