Športna zapestnica CARNEO LuXii Active srebrna
Ta izdelek ni več na voljo, zato ga ni mogoče naročiti.
Oglejte si alternativni izdelek. Zagotovo boste nekaj izbrali.
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
CARNEO LuXii Active Silver: luksuzna fitnes ura
Eleganten, večnamenski in zmogljiv. Tako lahko opišemo uro za fitnes CARNEO LuXii Active v srebrni barvi. Ta ura z barvnim zaslonom IPS in belim silikonskim pasom, ki je prijeten na otip, ni le videti odlično, temveč ponuja tudi vrsto uporabnih funkcij.
Spremljanje dejavnosti in zdravja
Ura CARNEO LuXii Active spremlja vašo dnevno aktivnost in zdravstveno stanje. Meri srčni utrip, krvni tlak, oksigenacijo krvi, stres in telesno energijo. Ponuja tudi menstrualni koledar in spremljanje kakovosti spanja.
Športni načini
S 7 športnimi načini lahko spremljate svojo zmogljivost pri različnih dejavnostih. Ura prikazuje vaš trenutni srčni utrip, razdaljo, porabljene kalorije in skupni čas aktivnosti.
Združevanje z mobilnim telefonom
Povežite napravo CARNEO LuXii Active z mobilnim telefonom in prejemajte opozorila o dohodnih klicih, sporočilih SMS ali sporočilih iz spletnih aplikacij. Z uro lahko neposredno upravljate tudi glasbo in kamero v telefonu.
Vzdržljivost in trajnost
S 4-5-dnevnim delovanjem baterije in certifikatom IP67 za odpornost na vodo in prah je ura CARNEO LuXii Active idealna za vsakodnevno nošenje.
Združljivost
CARNEO LuXii Active so združljivi z operacijskima sistemoma iOS in Android. Enostavno jih lahko sinhronizirate s pametnim telefonom in tako spremljate vse pomembne informacije.
Zakaj kupiti CARNEO LuXii Active?
Če iščete elegantno, funkcionalno in cenovno dostopno uro za fitnes, je CARNEO LuXii Active odlična izbira za vas. Ponujajo vse, kar potrebujete za spremljanje svoje dejavnosti in zdravja, vse z visoko natančnostjo in udobjem.
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.