Stabilizator Zhiyun Smooth Q3
109,71 €
89,93 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Stabilizator Zhiyun Smooth Q3
Številka izdelka: 6970194086521
Predstavitev izdelka
Predstavljamo nov in izboljšan 3-osni stabilizator Zhiyun Smooth Q3. Je lahek, kompakten in opremljen z novimi funkcijami za ustvarjalno fotografiranje in snemanje filmov.
Glavne značilnosti
- Nova kompaktna zasnova
- Upravljanje z eno roko
- Večja nosilnost za stabilnejše posnetke
- Združljiv s pametnimi telefoni širine do 90 cm
- Enostavno zlaganje in razlaganje
- Pokrajinsko in portretno fotografiranje
- Prednastavljene ustvarjalne predloge
- Svetloba LED s 3 jakostmi osvetlitve
- Številne funkcije, kot so upravljanje z gestami, sledenje objektom, Dolly Zoom, Magic Clone in številne druge.
Kompaktna in lahka zasnova
Novi Smooth Q3 je za 20 % lažji od prejšnjega modela Q2, vendar še vedno prenese težje obremenitve, streli pa so bolj stabilni.
Pokrajinsko in portretno fotografiranje
S trojnim pritiskom na sprožilec preklopite med krajinskim in portretnim načinom.
LED osvetlitev za slabše svetlobne razmere
Na vrhu kardana je dodatna 180-stopinjska vrtljiva luč, ki osvetljuje vaše videoposnetke. Intenzivnost svetlobe lahko nastavite na tri stopnje - 30 %, 60 % in 100 %.
Funkcije za profesionalno ustvarjanje videoposnetkov
17 prednastavljenih predlog SmartMode omogoča veliko več ustvarjalnih možnosti in pospešuje ustvarjanje redno snemanih videoposnetkov.
ZY PRIME
Z novim gimbalom Zhiyun uvaja tudi ZY Prime - naročnino, ki članom omogoča dostop do dodatnih funkcij.
Vsebina paketa:
- Stabilizator Zhiyun Smooth Q3
- Stativ
- Polnilni kabel UBC-C
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.