Stabilizator Zhiyun Smooth Q3 Combo
128,30 €
105,16 € Brez DDV
Ob nakupu nad 29 € z DDV prejmete nahrbtnik TonerPartner brezplačno.
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Stabilizator Zhiyun Smooth Q3 Combo
Številka izdelka: 6970194086552
Opis
Zhiyun Smooth Q3 je 3-osni gimbal z novo lahkotno in kompaktno zasnovo. Komplet vključuje zaščitno ohišje, kartico VIP in zapestni trak.
Glavne značilnosti
- Kompaktna zasnova omogoča fotografiranje s širokokotnim objektivom.
- Z novim ergonomskim ročajem ga lahko upravljate z eno roko.
- Večja nosilnost za stabilnejše posnetke.
- Združljiv s pametnimi telefoni širine do 90 cm (vključno s pokrovom).
- Enostavno zlaganje in razlaganje.
- Fotografiranje pokrajine in portreta - preprosto spremenite način z enim samim gumbom.
- Prednastavljene ustvarjalne predloge.
- Svetloba LED - 3 jakosti osvetlitve.
- Številne funkcije, kot so upravljanje z gestami, sledenje objektom, Dolly Zoom, Magic Clone in številne druge.
Zasnova in nosilnost
Novi Smooth Q3 je za 20 % lažji, vendar prenese težje obremenitve, streli pa so bolj stabilni. Gimbal je združljiv z večino pametnih telefonov na trgu, tudi z zaščitnim pokrovom. Nastavljiv nosilec lahko nastavite do širine 90 mm.
Pokrajinsko in portretno fotografiranje
Nova intuitivna razporeditev gumbov omogoča bolj gladko in lažje upravljanje. Če na primer trikrat pritisnete sprožilec, lahko preklopite med krajinskim in pokončnim načinom.
Osvetlitev LED
Na vrhu kardana je dodatna 180-stopinjska vrtljiva luč, ki osvetljuje vaše videoposnetke. Intenzivnost svetlobe lahko nastavite na tri stopnje - 30 %, 60 % in 100 %.
Funkcije za profesionalno ustvarjanje videoposnetkov
17 prednastavljenih predlog SmartMode omogoča veliko več ustvarjalnih možnosti in pospešuje ustvarjanje redno snemanih videoposnetkov.
ZY PRIME
Z novim kardanom Zhiyun uvaja tudi ZY Prime - naročnino, ki članom omogoča dostop do dodatnih funkcij, kot so dodatne predloge in funkcije daljinskega upravljanja ZY Remo.
Vsebina paketa
- Stabilizator Zhiyun Smooth Q3
- Stativ
- Polnilni kabel UBC-C
- Zaščitno ohišje
- Kartica VIP
- Zapestni trak
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.