STM 6351GR Kuhinjski robot SENCOR
Ta izdelek ni več na voljo, zato ga ni mogoče naročiti.
Oglejte si alternativni izdelek. Zagotovo boste nekaj izbrali.
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
STM 6351GR Kuhinjski robot SENCOR
Izjemno zmogljiv kuhinjski robot s 1.000W motorjem in 6-letno garancijo.
Izdelek ima robustno kovinsko ohišje s kovinskimi zobniki in zasnovo s tremi izhodi.
Opremljen je s sistemom Sencor Smart Power & Energy za optimalno hitrost.
Spremenljiv nadzor hitrosti s počasnim zagonom in 8 prestavami.
Vključuje pulzno funkcijo in LED-osvetlitev posode za mešanje.
Priložena je velika 4,5 l posoda iz nerjavečega jekla z merilno skalo.
Prozoren pokrov posode z odprtino za polnjenje za enostavno dodajanje sestavin med mešanjem.
Plastični pokrov za shranjevanje za posode za shranjevanje hrane iz nerjavečega jekla.
Planetarni sistem za gnetenje, mešanje in stepanje
- Zagotavlja mešanje vsebine posode brez ostankov.
- Naprave se hkrati vrtijo okoli svoje osi in osi menjalnika.
- Omogoča obdelavo 100 % vsebine posode in zagotavlja popolno mešanje sestavin.
Sistem bajonetne pritrditve omogoča hitro montažo in zamenjavo.
Za varnost je v zgornjem položaju nihajne roke nameščena blokada.
Dodatki za kuhinjske robote
Stekleni mešalnik s prostornino 1,5 l za mešanje napitkov in juh.
Mlinček za meso za grobo in fino mletje za pripravo mletega mesa.
3 nastavki za gnetenje, stepanje in rahlo testo.
- Kljuka za gnetenje za težko testo.
- Metlica za mešanje v obliki črke A za rahla testa.
- Metlica za stepanje z balonom za popolno stepeno smetano.
Posebna metlica za gnetenje FLEXI, primerna za fino testo.
Nastavek za izdelavo klobas za domačo izdelavo klobas.
Kalup za sladkarije za enostavno pripravo sladkarij.
Za puhaste sladice stepite do 8 beljakov.
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.