Tablični računalnik LENOVO TAB K10 (TB-X6C6F) - MTK P22T, 10,3" WUXGA IPS, 4 GB, 64 GB eMMC, MicroSD, 7500 mAh, Android 11
219,23 €
179,70 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Tablični računalnik Lenovo TAB K10
EAN: 195713636063
Zmogljivost in vzdržljivost za vsakogar
Tablica Lenovo Tab K10 je idealna za digitalno preobrazbo vašega podjetja. S certifikatom ioXt izpolnjuje mednarodne varnostne standarde za izdelke interneta stvari.
Pripravljen na poslovanje
Tablica Lenovo Tab K10 je zelo prilagodljiva in ima baterijo, ki zdrži ves dan. Idealen je za stacionarno uporabo z vedno prižganim zaslonom.
Visoka zmogljivost
Tab K10 poganja zmogljiv osemjedrni procesor MediaTek Helio P22T, ki ga dopolnjujeta 4 GB pomnilnika RAM in 64 GB shrambe.
Osupljiv zaslon
Lenovo Tab K10 z 10,3-palčnim zaslonom FHD zajame vsako podrobnost, pa naj gre za akcijske prizore, predstavitev dela ali družinske fotografije.
Kakovosten zvok
Dva zvočnika in podpora za Dolby Atmos zagotavljata popolno izkušnjo gledanja filmov in televizije.
Impresivna življenjska doba baterije
Tablica Lenovo Tab K10 lahko z enim polnjenjem deluje do 15 ur*, kar je več kot dovolj, da si ogledate dve celotni sezoni najljubše televizijske serije.
Specifikacije
- Procesor: MediaTek Helio P22T (8C, 4x A53 @2,3 GHz 4x A53 @1,8 GHz)
- Pomnilnik: 64 GB (eMCP4x, eMMC)
- Zaslon: 10,3-palčni FHD (1920x1200) TDDI 400 nitov
- Operacijski sistem: Android 11 (R)
- Teža: 460 g
- Barva: Modra (Abyss Blue)
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.