Targus® Eco Spruce 15-15,6-palčni nahrbtnik za prenosni računalnik, črn

MARATON
- 29%
POPUSTOV

simbolična fotografija

Targus® Eco Spruce 15-15,6-palčni nahrbtnik za prenosni računalnik, črn
Targus® Eco Spruce 15-15,6-palčni nahrbtnik za prenosni računalnik, črn
Targus® Eco Spruce 15-15,6-palčni nahrbtnik za prenosni računalnik, črn
Targus® Eco Spruce 15-15,6-palčni nahrbtnik za prenosni računalnik, črn
številka artikla
32118426
OEM
TBB013EU
Proizvajalec
Targus
Točke zvestobe: 3
0 ocen
MARATON POPUSTOVMARATON POPUSTOVMARATON POPUSTOV
Razprodano

Ta izdelek ni več na voljo, zato ga ni mogoče naročiti.

Oglejte si alternativni izdelek. Zagotovo boste nekaj izbrali.

Morda vam bo koristilo

Opis in parametri

Nahrbtnik Spruce™ EcoSmart, prijazen do kontrolnih točk, je popolna kombinacija sloga in prostora za shranjevanje ter je zasnovan za zaščito prenosnikov širokega formata do velikosti 15,6 palca. Je okolju prijazna - sešita je iz poliestra iz recikliranih plastenk, v njej ne boste našli niti kančka niklja in ima plastične sestavne dele, ki jih je mogoče reciklirati. Nahrbtnik ima sponko za ključe, držalo za plastenko vode, predal za predvajalnik MP3, predal za vizitke, zanke za pisala in predale za dodatke. Sprednji žep za hiter dostop je priročen prostor za shranjevanje stvari na poti. Z oblazinjenim hrbtom in nastavljivim naramnim pasom lahko nahrbtnik prilagodite tako, da vam bo udobno ležal. Pisana zelena notranjost je svetla, zato v nahrbtniku zlahka najdete stvari. Serija Spruce je elegantna, športna in izdelana iz skrbno izbranih materialov, ki zmanjšujejo ogljični odtis.
- Izdelano iz 100 % recikliranega poliestra PET in materiala brez PVC - Patentirana oblika za enostavno odpiranje - Namenski žep za tablični računalnik - Trak za pritrditev na potovalni kovček - Priročni žepi za hiter dostop

Parametri

Vrsta
Barva
Material
Proizvajalci

Svetovanje

Najpogostejša vprašanja

Ali je možen osebni prevzem blaga?

Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.

Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?

Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta

Ali lahko prevozniku plačam s kartico?

Da, kurirju lahko plačate s kartico.

Ali se moram ob nakupu registrirati?

Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).

Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?

Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.

Kje se nahaja paket z mojim naročilom?

Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.

Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?

Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/

Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?

Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.

Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?

Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.

Kaj so točke zvestobe?

Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.

Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?

Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.

Kje si lahko ogledam svoje račune?

Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi

O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.

Potrebujete pomoč? Pomagali vam bomo.

Svetovalka
pri izbiri
Prevzemna mesta. Do 903 prevzemnih mest.
Široka izbira. Ponujamo več kot 51000 izdelkov.
Pri nas imate čas. Blago lahko vrnete v 30 dneh.
Nagradili vas bomo. Za vsak nakup prejmete točke zvestobe.

Stranke nas hvalijo

90% strank priporoča glede na vprašalnike o zadovoljstvu v zadnjih 90 dnevih.