Targus® Privacy Screen 13,3-palčni široki zaslon (16:9)

simbolična fotografija

Targus® Privacy Screen 13,3-palčni široki zaslon (16:9)
Targus® Privacy Screen 13,3-palčni široki zaslon (16:9)
Targus® Privacy Screen 13,3-palčni široki zaslon (16:9)
številka artikla
32118588
OEM
ASF133W9EU
Proizvajalec
Targus
Točke zvestobe: 2
0 ocen
Na zalogi 1 kos, 16.12.2024 že pri vas

54,88 €

44,98 € Brez DDV

Najnižja cena v zadnjih 30 dneh: 20,17 €
Na zalogi 1 kos, 16.12.2024 že pri vas

54,88 €

44,98 € Brez DDV

Morda vam bo koristilo

Opis in parametri

Targus® Privacy Screen 13,3-palčni široki zaslon (16:9)

Poslovanje ohranite zase

Predstavljamo Targus® Privacy Screen, vašega spremljevalca zasebnosti na poti.

180° vidni kot

Ta filter ponuja 180-stopinjski vidni kot za popolno vidljivost z vsake strani.

Enostavno prenosljiv in uporaben

Je prenosen in enostaven za uporabo, saj ga je mogoče pritrditi na štiri različne načine.

Priponka

  • Lepilni trakovi za večkratno uporabo
  • Ročaji za robove
  • Drsni ročaji
  • Praktični zložljivi tečaji

Specifikacije

  • Velikost zaslona: 13,3" 16:9 (širokozaslonski monitorji)
  • Dimenzije: 52 x 0,1 x 32,3 cm
  • Teža: 0,10 kg
  • EAN: 5051794004878

Antirefleksna obdelava

Obdelava proti bleščanju zagotavlja udobno delo tudi v svetlih okoljih z veliko bleščanja.

Filter modre svetlobe

Dolgotrajna izpostavljenost modri svetlobi lahko škodljivo vpliva na vaše zdravje, zato je temu izdelku priložen filter modre svetlobe za varno in udobno uporabo naprave.

Obojestranski

Targusovi zasloni za zasebnost so dvostranski: sijajna stran zagotavlja jasnost pri gledanju v zaprtih prostorih, matirana stran pa zmanjšuje bleščanje pri gledanju na prostem ali v svetlem prostoru.

Lahko bi vas zanimalo

Parametri

Vrsta dodatne opreme
Proizvajalci

Svetovanje

Najpogostejša vprašanja

Ali je možen osebni prevzem blaga?

Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.

Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?

Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta

Ali lahko prevozniku plačam s kartico?

Da, kurirju lahko plačate s kartico.

Ali se moram ob nakupu registrirati?

Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).

Kje se nahaja paket z mojim naročilom?

Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.

Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?

Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.

Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?

Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/

Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?

Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.

Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?

Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.

Kje si lahko ogledam svoje račune?

Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi

Kaj so točke zvestobe?

Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.

Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?

Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.

O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.

Potrebujete pomoč? Pomagali vam bomo.

Svetovalka
pri izbiri
Prevzemna mesta. Do 1212 prevzemnih mest.
Široka izbira. Ponujamo več kot 39000 izdelkov.
Pri nas imate čas. Blago lahko vrnete v 30 dneh.
Nagradili vas bomo. Za vsak nakup prejmete točke zvestobe.

Stranke nas hvalijo

91% strank priporoča glede na vprašalnike o zadovoljstvu v zadnjih 90 dnevih.