TAS16B2 FINESSE TASSIMO BOSCH

MARATON
- 37%
POPUSTOV

simbolična fotografija

TAS16B2 FINESSE TASSIMO BOSCH
TAS16B2 FINESSE TASSIMO BOSCH
TAS16B2 FINESSE TASSIMO BOSCH
TAS16B2 FINESSE TASSIMO BOSCH
TAS16B2 FINESSE TASSIMO BOSCH
TAS16B2 FINESSE TASSIMO BOSCH
TAS16B2 FINESSE TASSIMO BOSCH
številka artikla
741015474
Proizvajalec
BOSCH
Točke zvestobe: 3
0 ocen
MARATON POPUSTOVMARATON POPUSTOVMARATON POPUSTOV
Razprodano

Ta izdelek ni več na voljo, zato ga ni mogoče naročiti.

Oglejte si alternativni izdelek. Zagotovo boste nekaj izbrali.

Morda vam bo koristilo

Opis in parametri

Bosch Tassimo Finesse TAS16B2

EAN: 4242005294367

Kompaktna in brezčasna zasnova

Ta aparat za kavo ima kompaktne dimenzije in brezčasno obliko. Barva je elegantna črna.

Samodejna priprava pijač

Pritisnite gumb in pripravite svojo najljubšo pijačo. Samodejna priprava je priročna in hitra.

Tehnologija INTELLIBREW

Patentirana tehnologija črtne kode INTELLIBREW zagotavlja, da je vsak napitek pripravljen z natančno določeno velikostjo, temperaturo in časom kuhanja.

POVEČANJE INTENZIVNOSTI

Za intenzivnejši okus kave pritisnite gumb za 3 sekunde. Dobili boste močnejši in polnejši okus.

Samodejni izklop in čiščenje

Kavni aparat se samodejno izklopi in očisti, kar prihrani energijo in čas.

Rezervoar za vodo in dovod električne energije

Rezervoar za vodo ima prostornino 0,7 l, stroj pa porabi 1400 W energije.

Pranje v pomivalnem stroju

Dele kavnega aparata lahko varno operete v pomivalnem stroju.

Široka ponudba pijač

Espresso, caffè crema, filter kava, latte macchiato, kapučino, vroča čokolada ali čaj. TASSIMO ponuja več kot 40 posebnih pijač priljubljenih blagovnih znamk.

Tehnične specifikacije

  • Moč: 1400 W
  • Dimenzije izdelka VxŠxG: 265 mm x 157 mm x 366 mm
  • Teža z embalažo (kg): 2,76

Parametri

Znamka
Barva
Poraba energije
Prostornina rezervoarja za vodo
Vrsta espressa
Funkcija tople vode
Parna šoba
Ogrevanje skodelice
Uporabljene kapsule
Mlinček za kavo
Uporaba mlete kave
Samodejno splakovanje
Aroma sistem

Svetovanje

Najpogostejša vprašanja

Ali je možen osebni prevzem blaga?

Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.

Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?

Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta

Ali lahko prevozniku plačam s kartico?

Da, kurirju lahko plačate s kartico.

Ali se moram ob nakupu registrirati?

Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).

Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?

Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.

Kje se nahaja paket z mojim naročilom?

Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.

Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?

Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/

Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?

Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.

Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?

Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.

Kaj so točke zvestobe?

Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.

Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?

Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.

Kje si lahko ogledam svoje račune?

Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi

O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.

Potrebujete pomoč? Pomagali vam bomo.

Svetovalka
pri izbiri
Prevzemna mesta. Do 903 prevzemnih mest.
Široka izbira. Ponujamo več kot 51000 izdelkov.
Pri nas imate čas. Blago lahko vrnete v 30 dneh.
Nagradili vas bomo. Za vsak nakup prejmete točke zvestobe.

Stranke nas hvalijo

90% strank priporoča glede na vprašalnike o zadovoljstvu v zadnjih 90 dnevih.