Tenda AC5 WiFi AC Router 1200Mb/, WISP, univerzalni repetitor, Tenda CZ aplikacija, 4x 6dBi antene
29,16 €
23,90 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Usmerjevalnik Tenda AC5 WiFi AC 1200Mb/
Koda izdelka: 6932849426076
Osnovni opis
Tenda AC5 dvopasovni usmerjevalnik WiFi ponuja hitrosti do 1200 Mb/s.
Hkrati deluje v pasovih 2,4 GHz (300 Mb/s) in 5 GHz (900 Mb/s).
Podpira WiFi 802.11ac/a/b/g/n, 1x WAN, 3x LAN.
Omogoča nadzor prek aplikacije SMART.
Moč in hitrost
Usmerjevalnik je univerzalna rešitev za brezžično omrežje.
Čipovski nabor AC5 je konfiguriran za največjo pokritost brezžičnega omrežja.
Hkrati podpira pasova 2,4 GHz in 5 GHz.
Tehnologija
Podpira tehnologijo MU-MIMO in Beamforming.
Omogoča prilagoditev moči signala za vsako frekvenco posebej.
Vključuje napredno QoS za prednostno razvrščanje zahtevnih storitev.
Podpira IPTV in omogoča nastavitev VLAN za storitev IPTV.
Aplikacija SMART "Tenda WiFi"
Aplikacija omogoča nadzor usmerjevalnika in izvajanje meritev.
Podpira nastavitev WiFi, testiranje signala in pravila dostopa za različne naprave.
Varnost
Podpira zaščito WPA/WPA2-PSK in WPS.
Omogoča nastavitev DDNS za No-ip, 3322.org, Oray.com, 88ip.
Tehnični parametri
- Standardi Wi-Fi: 802.11ac/a/b/g/n
- Frekvenca: 2,4 GHz, 5 GHz
- Hitrost prenosa: 1200 Mbps
- Antena: 4x 6 dBi, neodstranljiva
- Vmesnik: 1x gumb za vklop/izklop WiFi, 1x gumb WPS/ponastavitev, 1x WAN, 3x LAN
- Delovna temperatura: od 0 °C do 40 °C
- Teža: 0,8 kg
Vsebina paketa
- 1x Tenda AC5
- 1x priročnik za hitro namestitev (CZ, SK, PL, EN)
- 1x napajalnik (12V DC, 1 A)
- 1x podatkovni kabel RJ45
Več informacij owww.tenda.cz
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.